سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
زهرا سهرابی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران اصفهان از برگزاری دوره روش تحقیق کیفی ویژه اساتید حوزه خواهران استان، با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، زهرا سهرابی از برگزاری دوره روش تحقیق کیفی در حوزه خواهران اصفهان خبر داد و گفت: آذر ماه سال 96 طرح پیشنهادی دوره آموزشی کیفی گروه پژوهانه دفتر تبلیغات اسلامی به این مدیریت ارائه شد و پس از مطالعه، بررسی و تایید طرح توسط مدیریت استان، طی فراخوانی به مدارس علمیه خواهران استان جهت معرفی اساتید برای شرکت در دوره اعلام شد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان افزود: در مرحله اول فراخوان، 70 نفر از اساتید ثبت نام کردند که با توجه به اهمیت کار و ظرفیت محدود پذیرش با ارزیابی انجام شده 25 نفر  جهت شرکت در دوره معرفی شدند.

وی، سرفصل های این دوره را شامل بنیان های نظری و فلسفی در علوم اجتماعی و اسلامی، الگوهای کارکردی، ساختاری، تفسیری و روش ها شامل: تحلیل گفتمان، تحلیل روایت، تحلیل محتوا و تکنیک ها شامل: مشاهده و مصاحبه و... عنوان کرد.

سهرابی مدت زمان برگزاری این دوره را 127 ساعت عنوان کرد و گفت: پس از پایان دوره و برگزاری آزمون، مدرک و گواهی اتمام دوره به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha