جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس رفعتی و مهدی کشوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کشوری بیان کرد: طرح بومی سازی این دوره ها برای فراگیر شدن مبلغان در شبکه های استان شامل استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و خوزستان در روند کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی کشوری، مسئول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه بعد از ظهر امروز در آیین اعطای گواهینامه مهارت آموزان اولین دوره تربیت کارشناس دینی در رسانه ملی گفت: به یاری خدای تعالی دوره تربیت کارشناس دینی در رسانه ملی دارای خروجی خوبی است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار ایت این دوره برای طلاب خوزستانی با دو زبان عربی برای شبکه های فرا ملی و فارسی برای شبکه های داخلی برگزار شود.
حجت الاسلام والمسلمین  کشوری بیان کرد: طرح بومی سازی این دوره ها برای فراگیر شدن مبلغان در شبکه های استان شامل استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و خوزستان در روند کار قرار گرفته است.
در ادامه حجت الاسلام حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی، رئیس موسسه جهانی ولایت ضمن تشکر از اقدامات صدا و سیما در راستای تربیت مبلغ رسانه، ابراز داشت: این دوره ها فعالیت بسیار مبارکی در عرصه تبلیغ دین به شمار می روند.
وی ادامه داد: حوزه های علمیه وظیفه تربیت عالم دینی را بر عهده دارند اما این بدین معنا نیست که هر عالم دینی بتواند در عرصه تبلیغ در رسانه ملی حاضر شود.
رئیس موسسه جهانی ولایت گفت: تبلیغ و بیان مسائل دینی در رسانه ملی و به صورت زنده دارای شرایط و ضوابط خاصی است و کسی که می خواهد در این عرصه حضور یابد، باید آمادگی های لازم را کسیب نماید.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت نحوه بیان مسائل در برنامه های زنده تلویزیونی خاطرنشان ساخت: از آنجایی که مخاطبان شبکه های تلویزیونی دارای گستره فراوانی است به همین سبب بیان مسائل دینی باید با دقت و آموزش قبلی انجام شود.
وی در پایان با اشاره به لزوم برگزاری دوره های تربیت کارشناس دینی در رسانه ملی تاکید کرد: از آنجایی که تبلیغ در رسانه ملی کاری حرفه ای به شمار می رود به همین سبب اهمیت برگزاری دوره های تربیت کارشناس دینی در رسانه ملی نیز آشکار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha