جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به روز عرفه و فضیلت آن اشاره کرد و گفت: روز عرفه، روز نیایش و دعا است، روزی که خداوند متعال درهای رحمت خود را به روی بندگانش می گشاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری، امروز در نشستی با جمعی از جوانان شهر بوشهر به روز عرفه و فضیلت آن اشاره کرد و گفت: روز عرفه، روز نیایش و دعا است، روزی که خداوند متعال درهای رحمت خود را به روی بندگانش می گشاید.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، یکی از اعمال روز عرفه را زیارت امام حسین(ع) عنوان کرد و اظهار کرد: در این روز خداوند سبحان پیش از اینکه به سوی بندگان خود در صحرای عرفات بنگرد به بندگانش و زائران اباعبدالله الحسین(ع) نگاه می کند.

وی، جوانان را به شرکت در این مراسم روز عرفه و خواندن زیارت امام حسین(ع) سفارش کرد و گفت: عرفه روز استجابت دعا است، چراکه خداوند برای این روز مقام و منزلت خاصی قرار داده است از این رو فرصت بسیاری خوبی برای راز و نیاز با معبود است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر روز عرفه را  همچون شب قدر با فضیلت دانست و افزود: مردم بایستی به این روز چنین نگاهی داشته باشند، چراکه ائمه اطهار(ع) نسبت به این روز سفارش ویژه ای کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha