جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سید موسی، حسینی کاشانی

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: توسعه فضای کتابخانه ای در قم، نیازمند همیاری و مشارکت همه مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید موسی حسینی کاشانی، طی سخنانی در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی قم، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه ایجاد و توسعه کتابخانه های عمومی در سطح استان قم اظهار داشت: انصافاً اداره کل کتابخانه های عمومی استان با انجام فعالیت های متنوع عمرانی و فرهنگی، سعی در فضاسازی و زیباسازی مناسب کتابخانه‌های عمومی قم با هدف افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان و رسیدن به استانداردهای لازم را داشته که از این بابت باید از این تلاش ها تقدیر کرد.

وی افزود: البته با این وجود همچنان به علت کمبود منابع مالی ، با موانعی برای توسعه کتابخانه های عمومی روبرو هستیم که بی شک رفع این معضل نیازمند مشارکت همه مسئولان استانی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین راهکارهایی درباره احداث کتابخانه در پردیسان ارائه کرد و گفت: در این زمینه تا دریافت نتیجه مطلوب پیگیری های لازم را انجام می دهیم.
در ادامه جلسه، سیدمحمدرضا هاشمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم ابراز داشت: قم به عنوان خاستگاه انقلاب از ظرفیت خیرین برای احداث کتابخانه ها و تجهیزات آن برخوردار است که باید در این زمینه همکاری لازم به عمل آید و آنان را به این عمل خیرخواهانه تشویق کنیم.

وی همچنین افزود: بی شک افزایش کتابخانه های عمومی به ارتقای فرهنگ غنی اسلامی ایرانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری های اخلاقی منجر می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha