پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی از تشکیل پرونده سلامت برای تمامی طلاب مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان آذربایجان شرقی، در دیدار معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با اشاره به تفاهم نامه این مرکز با دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: تدوین سند مشارکت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه سلامت ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت تعامل دو سویه میان نهادهای حوزوی و دانشگاهی تاکید کرد: براین اساس تشکیل پرونده سلامت برای تمامی طلاب مدارس علمیه استان را پیگیری خواهیم کرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با تقدیر از همکاری خوب مرکز بهداشت استان در اجرای طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود به حوزه علمیه، ابراز داشت: اجرای این طرح از نظر زمان ‌بندی و ارائه جواب آزمایش ‌ها قابل قبول بود.

همچنین فقیه دینور، معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه همکاری با این مرکز افتخار برای جامعه پزشکان و دانشگاه علوم پزشکی است، تصریح کرد: از تشکیل پرونده سلامت برای جامعه هدف مرکز خدمات حوزه های علمیه استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مبلغان حوزوی و روحانیان در عرصه ترویج فرهنگ سلامت و پیشگیری از بیماری، امری ضروری است، صدور کارت تکریم سلامت برای اعضای مرکز خدمات حوزه و توجه ویژه به معمرین و روحانیان مستقر در مناطق محروم را مورد نظر قرار داده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha