جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 459602
۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی کسب مدال‌ های طلا توسط ورزشکاران آذربایجانی حاضر در بازی ‌های آسیایی ۲۰۱۸ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، در تماس تلفنی جداگانه با پرویز هادی کشتی گیر وزن ۱۲۵کیلوگرم تبریزی، میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن منهای ۶۳ کیلو گرم میانه‌ ای و سعید رجبی نماینده وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم تکواندو از شهر میانه، حضور مقتدرانه در بازی‌ های آسیایی جاکارتا و کسب مدال طلا در این رقابت ها را به آنها تبریک گفت.

امام جمعه تبریز در این تماس ها اظهار داشت: خبر افتخارآفرینی شما در بازی های آسیایی جاکارتا و کسب سه مدال طلا در رشته های کشتی و تکواندو باعث مسرت و سربلندی مردم عزیز آذربایجان شد.

وی افزود: این افتخار همه آذربایجانی هاست که سه مدال با ارزش توسط شما ورزشکاران این خطه قهرمان، به ملت سربلند ایران اسلامی به ارمغان آمده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه تلاش خستگی ناپذیر و همت بلند شما فرزندان عزیز ایران صحنه های غرور آفرینی را خلق کرد، گفت: این پیروزی های مقتدرانه و دلاورانه شما بار دیگر سرود باشکوه مان را طنین انداز و پرچم سه رنگ ملت بزرگ ایران را به اهتزاز در آورد و همچنین کام جان ورزش دوستان و ورزشکاران میهن مان را شیرین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: مدال های رنگین شما نشان دیگری از شایستگی فرزندان رشید این مرز و بوم در عرصه های مختلف را به منصه ظهور رساند، که اینجانب این موفقیت ارزشمند را به همه ملت قهرمان ایران، آذربایجان و خانواده های محترمتان که نقش ارزنده ای در این پیروزی ها داشته اند تبریک عرض میکنم و امیدوارم همه مسئولان وظیفه شناس حوزه ورزش و جوانان با توجه و برنامه ریزی در جهت تداوم موفقیت ها و ظهور توانایی های آینده سازان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: با عرض خدا قوت و ضمن تقدیر از تلاش‌ های ارزنده مربیان و مسئولان ورزش، سربلندی روزافزون نوجوانان و جوانان عزیزمان را از خدای منان مسألت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha