چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام مجتبی روحانی - امام جمعه بابل

حوزه/ حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که مسؤولیت در نظر مسؤول در نظام اسلامی طعمه نیست بلکه امانتی برای خدمت به مردم است، گفت: شهیدان رجایی و باهنر با دوری از اشرافی گری، ساده زیستی را به مانند آحاد دیگر معنا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک دهه امامت و ولایت و همچنین گرامیداشت هفته دولت و همچنین یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر شخصیت هایی بودند که از ابتدای انقلاب ارزش های دولتمرد اسلامی را به ظهور رساندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر با وجود خود خدمت خالصانه را معنا کردند، افزود: این دو شخصیت برجسته و انقلابی نظام اسلامی بهترین الگو برای مسؤولان کشورمان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که مسؤولیت در نظر مسؤول در نظام اسلامی طعمه نیست؛ بلکه امانتی برای خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با دوری از اشرافی گری، ساده زیستی را به مانند آحاد دیگر معنا کردند.

امام جمعه بابل با بیان این که زندگی شهید رجایی حتی ساده تر از دیگران زندگی دیگر مردم بود، تصریح کرد: این دو شخصیت خدوم انقلاب اسلامی همه اهتمام خود را برای خدمت به مردم انجام دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت پرهیز مسؤولان از تفکر و فرهنگ اشرافی گری تأکید کرد و گفت: اشرافیت کاذب موجب دوری مسؤولان از مردم می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه سخنان خود به ویژگی و شاخصه دولت اسلامی اشاره کرد و افزود: نگاهی که خدمتگذاری را عبادت می داند و حاضر نیست در این عبادت خیانت کند، نگاه دولت مرد تراز انقلاب اسلامی است.

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با بیان این که خدمت به مومنان و ولایتمداری توآم با بصیرت انقلابی و سیاسی باید توجه شود، بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگو برای ما هستند و مدار و محور را برای ما معنا کردند.

امام جمعه بابل با تأکید براین که مسؤولان باید در خدمت گزاری و ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: زندگی یک مسؤول در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همتراز و حتی پایین تر از مردم عادی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که مسؤولیت ها در نظام اسلامی امانتی برای خدمت به مردم است، تصریح کرد: مسؤولان باید کمک به محرومان و مستضعفان جامعه را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر شرایط اقتصادی مردم نامناسب است و نیازمند کمک و حمایت بیشتر دارند، خاطرنشان کرد: در چنین وضعیتی باید حمایت مسؤولان از خانواده ها و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد بیشتر باشد.

امام جمعه بابل با بیان این که مسؤولان باید خدمت گزاری به مردم را برای خود افتخاری بدانند، افزود: یک مدیر در نظام اسلامی باید به گونه ای فعالیت کند که در پایان دوران مسؤولیتش همه از او راضی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha