جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: از جمله عواملی که به ماندگاری نام و خاطره شهیدان رجایی و باهنر کمک کرد، ولایتمداری آن ها و خدمت گزاری صادقانه برای حل مشکلات مردم بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به فرارسیدن هفته دولت ابراز داشت: هفته دولت یادآور شهادت مظلومانه دو چهره برتر از میان مسئولان نظام اسلامی یعنی شهیدان رجایی و باهنر است.

وی افزود: آنچه باعث ماندگاری و اسوه بودن این دو شهید بزرگوار در تاریخ انقلاب اسلامی شد، ولایتمداری، مردم داری و خدمت گزاری صادقانه و متعهدانه بود و امروز همه دولتمردان ما باید این شخصیت ها و سیره رفتاری و گفتاری آن ها را الگوی کار خویش در امور مدیریتی و خدمت رسانی به مردم قرار دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به این که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: حدود چهار دهه است که آحاد ملت انقلابی و مسلمان ایران با وجود همه تحریم ها و سختی ها و فشارها و جنگ و دیگر مسایل، پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده اند و امروز این مردم لیاقت دریافت شایسته ترین خدمات را دارند.

وی با بیان این که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در شرایط حاضر به هیچ وجه مناسب نیست، خاطرنشان کرد: مسئولان و دولتمردان باید با خدمت رسانی مضاعف و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی به مقابله با مشکلات اقتصادی به خصوص گرانی و بیکاری برخیزند و در این راستا بدانند که خدمت به مردم جزو بالاترین عبادت ها در نظام اسلامی به شمار می رود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha