جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس بنیاد شهید با مراجع و علما در قم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا تاکید کردند که دیدارها و سرکشی هایی که رهبر انقلاب از خانواده های شهدا دارند رضایت‌مندی معنوی آنان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تاکید بر این که همه ما باید قدردان جانفشانی های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان باشیم، اظهار داشتند: نه تنها ما بلکه نسل های بعد ما نیز مدیون شهدا هستند.

ایشان عزت و احترام و خدمت به خانواده شهدا را نوعی قدردانی از گذشته و تضمین آینده انقلاب و کشور دانسته و تاکید کردند: در آموزه های دینی نیز نسبت به اصل تکریم و تعظیم شهدا بسیار تاکید و توصیه شده است.

معظم له با توصیه اکید به حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران، ابراز داشتند: البته ما امروز در کشور دچار مشکلات و مضیقه های مالی هستیم و می بایست این موضوع را نیز به درستی تبیین کنید.

ایشان توجه به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را منحصر در کمک های صرفا مادی ندانسته و خطاب به مسؤولان این سازمان بیان داشتند: باید به طرق مختلف به گونه ای عمل کنید که رضایت خانواده شهدا را بدست آورید تا آنها در جامعه احساس احترام و عزت کنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا، تاکید کردند که دیدارها و سرکشی هایی که رهبر انقلاب از خانواده های شهدا دارند رضایت‌مندی معنوی آنان را به دنبال دارد.

ایشان خواستار تشکیل کارگروهی در بنیاد شهید برای حل مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران شده و خطاب به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفتند: یقین بدانید هر نوع فعالیت شما در مسیر خدمت به خانواده شهدا و حل مشکلات آنان ذخیره یوم المعادتان خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha