چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی استان خوزستان، از اعزام بیش از یک هزار و ۵۰۰ مبلغ و مبلغه در نقاط چندگانه استان خوزستان، هم‌زمان با اعیاد دهه ولایت خبرداد.

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک اعیاد ولایت به ویژه عید سعید غدیر، از اعزام بیش از یک هزار و پانصد مبلغ و مبلغه در مناطق شهری و روستایی استان خوزستان خبرداد و اظهارداشت: با آغاز دهه ولایت دور جدیدی از اعزام مبلغ‌ها به نقاط چندگانه شهری و روستایی شروع شد که تا به امروز بیش از یک هزار و پانصد مبلغ و مبلغه به نقاط تبلیغی اعزام شده‌اند.

 وی با بیان اینکه پوشش تبلیغی مناطق چندگانه استان خوزستان افزایش یافته است، گفت: در سال جاری، علاوه بر اینکه مراکز فرهنگی، حسینیه‌ها و هیأت ها تحت پوشش برنامه‌های تبلیغی قرار می‌گیرند، منطقه صیدون باغملک، آغاجاری امیدیه، زیدون بهبهان، حمیدیه و سردشت دزفول نیز به نقاط تبلیغی اضافه شده‌اند.

حجت الاسلام فرد آقایی، بازه زمانی سازمان تبلیغات برای اعزام طلاب را از ۳۰ مردادماه تا ۸ شهریورماه اعلام کرد و گفت: محور اصلی فعالیت‌های تبلیغی مبلغ و مبلغات را جایگاه غدیر، امامت و ولایت، آشنایی با سیره حضرت علی(ع)، نقش دعا و عبادت در زندگی و.... می‌باشند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی استان خوزستان، به دیگر برنامه‌های مبلغ و مبلغات در ایام غدیر اشاره کرد و بیان داشت: برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای مراسم‌های جشن و سرور و همچنین صحبت و گفتگو پیرامون جنگ نرم، حجاب، تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی از دیگر برنامه‌ها و موضوعات مورد تأکید مبلغان در ایام غدیر است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha