سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ضیافت علوی

حوزه/ طرح بزرگ «ضیافت علوی» با طبخ ۲۰۰ هزار غذای متبرک به صورت سراسری در خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طرح بزرگ اطعام مؤمنین با عنوان «ضیافت علوی» هم‌زمان با سایر اقصا نقاط استان خوزستان، در کلان‌شهر اهواز آغاز شد.

در ابتدای آیین آغاز به کار طرح «ضیافت علوی»، حجت الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن ابراز خرسندی از شور و شعف وصف ناپذیر مردم در گرامیداشت عیدالله اکبر، عید سعید غدیر خم، اظهارداشت: مردم خداجوی خوزستانی، با حضور در مراسم‌های گرامیداشت غدیر، ثابت کردید که در راه ولایت امیرالمؤمنین(ع) ثابت قدم هستید و هیچ‌گاه از راه ولایت و امامت خارج نمی‌شوید.

بر اساس این گزارش، در طرح عظیم «ضیافت علوی» که قرار بود ۱۲۴ هزار پرس غذای متبرک آماده شود، با توجه به حمایت گسترده مردم و افزایش نذورات، رقم آن به بیش از ۲۰۰ هزار پرس رسید.

حجت الاسلام فاطمی کیا، دبیر طرح «ضیافت علوی» خوزستان در این رابطه می‌گوید: در جلسات هماهنگی دبیرخانه طرح ضیافت علوی تصمیم بر آن شد که در سال ۹۷، یک‌صد و ۲۴ هزار پرس غذای متبرک در سطح استان خوزستان طبخ شود، اما به حول قوه الهی در روزهای منتهی به عید غدیر شاهد افزایش آمار تا ۱۸۰ هزار پرس بودیم که یک‌باره در شب عید، این آمار به بیش از ۲۰۰ هزار پرس رسید.

لازم به ذکر است، طبخ غذای متبرک غدیرانه در ۱۲ نقطه اهواز و ۱۶ شهر استان خوزستان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha