جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایجاد امنیت در فضای اقتصادی و موجب کاهش فساد اداری و اقتصادی در دستگاه‌های دولتی می شود، تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه با اخلال گران اقتصادی مهم ترین خواسته و مطالبه امروز مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران، شب گذشته در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی بابل با بیان این که مشکلات اقتصادی امروز، موجب فشار بر قشر محروم جامعه شده، گفت: تعامل و ارتباط مسئولان با مردم و شنیدن مشکلات و درد و دل‌ آنها، سبب می‌شود قسمت قابل توجهی از عملیات روانی دشمن در ناامید کردن و سیاه‌نمایی علیه دولتمردان و حاکمیت خنثی شود.

وی با بیان این که دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و مسؤولان است، افزود: مسئولان باید هر چه می توانند تعامل و ارتباط خود را با متن جامعه بیشتر تقویت کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر مسئولان خود را جدای از مردم بدانند نمی توانند در انجام مسئولیت های خود به موفقیت دست یابند، خاطرنشان کرد: راز ماندگاری مسؤولان در نظام اسلامی تعامل و ارتباط سازنده با مردم است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که دشمن با تبلیغات دروغین در جامعه در تلاش است زمینه فاصله میان مردم از مسئولان را فراهم کند، گفت:  هم مردم و هم مسؤولان باید هوشیار باشند تا در دام دشمن گرفتار نشوند.

وی در ادامه سخنان خود به محاکمه اخلال گران اقتصادی کشور از سوی قوه قضائیه اشاره کرد و آن را گامی بزرگ برای جلب امید و اعتماد مردم به نظام اسلامی و دستگاه قضا دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام زمینه‌ساز تحقق یکی از مطالبات اصلی مردم و رهبری برای مبارزه با فساد در کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایجاد امنیت در فضای اقتصادی و موجب کاهش فساد اداری و اقتصادی در دستگاه‌های دولتی می شود، تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه با اخلال گران اقتصادی مهم ترین خواسته و مطالبه امروز مردم است.

حجت الاسلام بابائیان با تأکید براین که مردم از دستگاه قضا می‌خواهند کسانی که چوب حراج به اموال ملت زدند و با تزریق ارز و سکه به بازار سرمایه ملی را به حراج گذاشتند مورد پیگرد قانونی قرار گیرند، بیان داشت: مردم از این شرایطی که در حوزه اقتصادی به وجود آمده اند خسته شده اند و نیازمند بازگشت آرامش به کشور هستند.

وی در ادامه سخنان خود به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت بزرگ ایران اشاره کرد و گفت: چهار دهه است که این کشور مستکبر از همه توان و ظرفیت خود در جهان علیه فشار و تضعیف نظام اسلامی استفاده می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی با اقتدار در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستاده اند، خاطرنشان کرد: علیرغم همه این فشار، اما ملت بزرگ ایران تسلیم زیاده خواهی های آمریکا نخواهند شد.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران به وضوح روشن است، تصریح کرد: علیرغم همه این توطئه های آشکار علیه ایران اسلامی، اما عده ای باز چشمان خود را به روی این دشمنی ها بسته اند و شعار مذاکره سر می دهند.

وی با تأکید براین که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند مذاکره با آمریکا هیچ معنی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی ها اهل مذاکره بودند از یک تعهد بین المللی به همین راحتی خارج نمی شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا در برجام به دنبال مسائل دیگری بود، تصریح کرد: آمریکا با خروج از برجام و بازگرداندن تحریم ها علیه ایران اسلامی ثابت کرد که هیچ گاه نمی توان به آنها اعتماد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha