پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

حوزه/ امام جمعه بابلسر با بیان این که مشکلات اقتصادی که امروز در کشور وجود دارد نتیجه عدم مدیریت صحیح برخی مسؤولان است، گفت: اگر تدبیر و مدیریت صحیح در کشور وجود داشته باشد می توانیم به راحتی از مشکلات فعلی عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر، در نشستی با جمعی از مسؤولان این شهرستان، با بیان این که از فرصت‌ هایی که در اختیار داریم باید به خوبی در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم تا در پایان دوران خدمت سربلند باشیم، گفت: مسؤولیت در کشورمان امانتی برای خدمت به مردم است.

وی با بیان این که مسؤولان باید بدانند عمر خدمت بسیار کوتاه است و دیر یا زود این پست و مقام را باید تحویل دهند، افزود: به همین دلیل در این فرصت اندک برای خدمت‌رسانی به مردم باید حداکثر استفاده صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مدیران باید همه تلاش و اهتمام خود را به کار برند تا در مسابقه خدمت رسانی به مردم از یکدیگر پیشی بگیرند، خاطر نشان کرد: سرمایه های اصلی این نظام مردم هستند و در برابر مردمی که دلاورانه تا پای جان برای حفظ انقلاب خود ایستادگی کردند بی وقفه کار کردن کمترین پاسداشت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام قلی پور داشتن سعه صدر و اخلاق خوش، مهربانی و عطوفت در برخورد با مردم، واسطه شدن برای حل مشکل مردم، خدمت بی منت و کم کردن بروکراسی های اداری را از مهم ترین ویژگی های مدیران نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: مدیران واقع بینانه تر به مسائل بنگرند و با شناسایی ظرفیت ها آن ها را تقویت کنند.

وی فضای کنونی کشور را نیازمند افزایش همدلی و همراهی یکپارچه دانست و با تاکید بر حفظ اتحاد و انسجام حول محور ولایت در شرایط حساس کنونی، گفت: مردم ایران اسلامی از پیروزی انقلاب تا امروز همواره در همه عرصه ها برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی حضور داشته اند، بر این اساس مسئولان باید در راستای رضایت مندی آنها گام بردارند.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود همدلی و اتحاد را عامل تقویت وفاق ملی و راهگشای مشکلات کشوردانست و یاد آور شد: بازی ها و دعواهای سیاسی و جناحی بی معنا باید تمام شود.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید بر این که متأسفانه هر جا که مسؤولان به رهنمودهای رهبری انقلاب عمل نکردند ضرر کرده ایم، تصریح کرد: راه پیشرفت و توسعه کشور تبعیت محض از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود مسیر حرکت کشور را تعیین کرده اند، گفت: وظیفه مسؤولان حرکت در مسیری است که رهبری تعیین کرده اند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که مسؤولان باید بیشتر به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنند و به آن جامه عمل بپوشانند، تصریح کرد: متأسفانه حرف و عمل مسؤولان در این خصوص با هم متفاوت است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که تجربه ثابت کرده هر گاه مسؤولان در مسیر رهنمودهای رهبری گام بر می دارند کشور به سمت پیشرفت و توسعه حرکت می کند، گفت: مسؤولان به جای شعار دادن باید در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم است، خاطرنشان کرد: ایشان همواره در نشست های خصوصی و عمومی خود در خصوص رفع مشکلات معیشتی مردم به مسؤولان تذکر می دهند.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مردم از شعارهای بی پشتوانه خسته شده اند، تصریح کرد: مردم همه توان و تلاش خود را برای کاهش آلام مردم به کار گیرند تا رضایت عمومی حاصل شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مشکلات اقتصادی که امروز در کشور وجود دارد نتیجه عدم مدیریت صحیح برخی مسؤولان است، خاطرنشان کرد: اگر تدبیر و مدیریت صحیح در کشور وجود داشته باشد می توانیم به راحتی از مشکلات فعلی عبور کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha