پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمنان با شارژ کردن مهره‌های داخلی‌ خود که سربازان پیاده‌نظام آن‌ها در داخل کشور محسوب می شوند، در پی پاشیدن بذر یأس و ناامیدی در دل مردم به‌ویژه جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار رئیس و جمعی از کارکنان آموزش‌وپرورش بجنورد اظهار داشت: معلمان، مدیران و مربیان مدارس با تذکر و رفع شبهات، دانش آموزان را نسبت به تبلیغات رسانه‌ای دشمن که همواره آغشته به ‌دروغ است آگاه سازند.

وی با اشاره به اینکه چهره شیطانی دشمنان در شبکه‌های شیطانی ماهواره‌ای و مجازی هویدا است، افزود: دشمنان خارجی و داخلی با چاق کردن خبرهای دروغ و یک کلاغ چهل کلاغ کردن آن‌ها در پی از بین بردن تعهد جوانان به انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام تحصیل و حضور دانش آموزان در مدارس، اضافه کرد: مدیران، مربیان و معلمان به دانش آموزان به‌ویژه نوجوانان و جوانان تذکر بدهند که حرف‌ها و خبرهایی که در شبکه‌های مجازی پخش می‌شوند، وحی منزل نیستند و لازم است مطالب و اخبار صحیح را از کانال‌های معتبر داخلی پی گیری کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در دوران 40 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، خدمات ارزنده و شایسته‌ای به جامعه شده و نباید بگذاریم دشمنان با انتشار اخبار کذب یک‌شبه زحمات 40 ساله نظام را زیر سؤال ببرند.

وی تصریح کرد: معضل چالش اقتصادی که در حال حاضر کشور ما دچار آن شده است نتیجه تحریم‌های دشمنان و دیر جنبیدن مسئولان در پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری در امر اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: رهبر معظم انقلاب چندین سال قبل در خصوص توطئه دشمنان و پی‌ریزی جنگ اقتصادی تذکر دادند و همه را دعوت به اقتصاد مقاومتی کردند که اگر این تذکرات زودتر عملی می‌شد، در حال حاضر با مشکلات اقتصادی بسیار کمتری روبرو می‌شدیم.

وی تأکید کرد: جوانان کشور دوران قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و مشکلات متعدد این کشور را در آن دوران لمس نکرده‌اند، از این رو باید آگاهی آنان در این زمینه بیشتر شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: دشمنان با شارژ کردن مهره‌های داخلی‌شان که سربازان پیاده‌نظام آن‌ها در داخل کشورند، در پی پاشیدن بذر یأس و ناامیدی در دل مردم به‌ویژه جوانان جامعه هستند که باید این امر موردنظر همه مسئولان به‌ویژه مدیران و معلمان مدارس باشد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای در پی ایجاد شک و تردید در دل جوانان برای از بین بردن تعهد آن‌ها به ارزش‌های اسلامی هستند.

وی در پایان از مسئولان خواست مسائل کشور را به‌صورت شفاف به مردم گزارش دهند و راه‌کارهای لازم را به کار بگیرند تا مشکلات معیشتی مردم رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha