جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کشاورزی

حوزه/ دانشنامه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست به عنوان کاری ماندگار در حوزه ی نقش علوم اسلامی و فقهی در بخش کشاورزی با مشارکت جامعه المصطفی تدوین می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، طی مراسمی قرارداد تألیف و تدوین جلد پنجم دانشنامه اسلامی، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست بین دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جامعه المصطفی العالمیه(ص) منعقد گردید.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم گفت: از تلاش های حوزه علمیه قم و جامعه المصطفی العالمیه(ص) و طلابی که با انگیزه در گسترش فرهنگ و علم در اقصی نقاط کشور و جهان تلاش می‌کنند، صمیمانه تشکر می کنیم.

وی افزود: دانشنامه اسلامی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست یک کار ماندگار در حوزه علوم کشاورزی و نقش علوم اسلامی و فقهی در بخش کشاورزی است که در مجامع علمی کشور و خارج از کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد: این اثر به عنوان یک صدقه جاریه برای هیئت علمی و اساتیدی که این کار را دنبال می‌کنند، قلمداد می‌شود و توسعه این کار و کارهای مشابه نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان وزارت جهاد کشاورزی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha