چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 461185
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
گردهمایی طلایه داران تبلیغ در یزد

حوزه/ ظهر امروز گردهمایی طلایه داران تبلیغ با حضور روحانیون، ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، ظهر امروز گردهمایی طلایه داران تبلیغ با حضور روحانیون، ائمه جماعات، مبلغین و مبلغات در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

در این همایش چهره هایی همچون آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد، حجج اسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

در این گردهمایی حجت الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد ضمن خوش آمدگویی به حضار به نقش موثر روحانیون در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: امروزه کشور با مشکلات عدیده ای روبه رو است و روحانیون می توانند با استفاده از مطالب نو و جدید در راستای کاهش این آسیب ها گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: محرم و صفر یکی از بهترین فرصت برای این است که روحانیون با تهیه مطالب بروز و جدید در راستای آگاه سازی مردم در جهات مختلف برآیند و آنها را نسبت به تحرکات دشمن و اهداف شومشان در مقابل جمهوری اسلامی آگاهی بخشند.

سخنرانی آیت الله ناصری یزدی، استاندار یزد، مدیر کل تبلیغات اسلامی و همچنین پخش کلیپی از سخنان رهبر معظم انقلاب از جمله برنامه های این گردهمایی بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha