جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
محمدرضا خباز-استاندار خراسان شمالی

حوزه/ استاندار خراسان شمالی گفت: امروز دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا، فارغ از گرایش‌های سیاسی موجود در کشور، تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به دین اسلام، نظام دینی و ملت ایران اسلامی به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، محمدرضا خباز، استاندار خراسان شمالی، پیش از ظهر امروز در همایش «طلایه‌داران» تبلیغ که در آستانه ماه محرم با حضور روحانیان مبلغ اعزامی به مساجد در بجنورد برگزار شد، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری درخصوص جنگ اقتصادی، گفت: امروز دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا، فارغ از گرایش‌های سیاسی موجود در کشور، تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به دین اسلام، نظام دینی و ملت ایران اسلامی به کار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در چنین شرایطی همه نیروهای داخل کشور باید همدل و متحد در برابر دشمن مشترک ایستاده و اجازه ندهند دشمنان به اهداف و امیال خود در کشور دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 250 شبکه در سراسر دنیا به زبان فارسی علیه ایران اسلامی صحبت می کنند و ما باید مقابل آنان استوار بایستیم.

اجازه ندهیم عرصه برای یکه‌تازی دشمنان خالی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رجایی خراسانی، عضو هیئت امنای اتاق تبلیغ خراسان نیز در این همایش با یادآوری جایگاه و اثرگذاری ماه‌های محرم و صفر در جهان اسلام، اظهار کرد: مراسم این دو ماه همانند خاری در چشمان دشمنان و بدخواهان اسلام عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه مایه حیات و پویایی مکتب اهل بیت (ع) مراسم محرم و عاشورا است، اضافه کرد: همه ما باید با درک این جایگاه عظیم، برای حفاظت و حراست از ارزش‌های دینی تلاش کرده و سبک و سیره حضرت سیدالشهدا (ع) را در عمل پیگیری کنیم.

عضو هیئت امنای اتاق تبلیغ خراسان در ادامه با تأکید بر تبیین و تشریح اهداف اصلی قیام حسینی از سوی روحانیان مبلغ، افزود: مبلغان باید ریشه‌ها و دلایل قیام عاشورا را برای مردم به روشنی بیان و مخاطبان خود را به ادامه راه حسینی دعوت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجایی خراسانی با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از اهداف اصلی قیام امام حسین(ع) بود، اضافه کرد: باید این اهداف برای مردم و شرکت‌کنندگان در مراسم عزاداری حسینی تبیین و تشریح شود.

این استاد حوزه علمیه خراسان در ادامه، گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام دینی با استفاده از تمامی ابزارها و روش‌ها در پی ضربه زدن به نظام اسلامی، رهبری انقلاب و اعتقادها و ارزش‌های دینی مردم هستند.

عضو هیئت امنای اتاق تبلیغ خراسان خاطرنشان کرد: در مقابل این هجمه همه‌جانبه همه ما باید همانند امام حسین(ع) و یاران باوفایش مقاومت کرده و اجازه ندهیم عرصه برای یکه‌تازی دشمنان خالی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha