پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجه الاسلام شریف حسینی ستاد اقامه نمازفارس

حوزه/ معاون ستاد نماز اقامه نماز استان فارس با بیان اینکه بیش از هزار روحانی در مدارس استان فارس به عنوان امام جماعت مشغول فعالیت هستند، گفت: ستاد اقامه نماز استان فارس تنها ستادی بوده که در سطح کشور شخصا برنامه اعزام روحانی به مدارس را دنبال می کنند.

حجت الاسلام شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به این که مجموعه ستاد اقامه نماز در سطح کشور تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین قرائتی اداره می شود، اظهار داشت: ستاد اقامه نماز در همه استان ها از جمله فارس و ۲۰ شهرستان آن وجود دارد که فعالیت های خود را دنبال می کند.

وی با اشاره به فعالیت های ستاد اقامه نماز، افزود: فعالیت های این مجموعه در دو حوزه نظارت و ارزیابی و فرهنگی و آموزشی دنبال می شود، در حوزه نظارت و ارزیابی سالانه دستگاه های اجرایی را پیرامون اقامه نماز مورد ارزیابی قرار می دهیم و هر ساله اجلاس استانی نماز نیز با موضوع مرتبط با اجلاس سراسری همزمان برگزار می شود.

معاون اقامه نماز استان فارس ادامه داد: در حوزه فرهنگی و آموزشی فعالیت های مطلوبی مانند برگزاری دوره ۲۴ ساعتهای مفتاح و دوره ۱۲۰ ساعته معراج برگزار می شود.

وی با بیان این که بیش از هزار روحانی در مدارس استان فارس به عنوان امام جماعت مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: ستاد اقامه نماز استان فارس تنها ستادی بوده که در سطح کشور شخصا برنامه اعزام روحانی به مدارس را دنبال می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha