پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار مدیر حوزه خواهران استان کرمان با حجت الاسلام و المسلمین اللهوردی

حوزه/ مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمان به همراه کادر این مدیریت با مدیر حوزه علمیه استان کرمان و مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان کرمان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، خانم محمدی مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمان به همراه کادر این مدیریت با حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی مدیر حوزه علمیه استان کرمان و مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان کرمان دیدار کرد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اللهوردی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) گفت: همانطور که پیش از این عرض کردم بنده هم به لحاظ اقتضای طلبگی و هم مسوولیتی که در حوزه برادران دارم در خدمت حوزه خواهران این استان هستم و اگر بتوانم کمکی در رشد و ارتقای این مرکز بدهم دریغ نخواهم کرد.

وی در ادامه به روایتی از امام علی(ع) اشاره کرد و بیان داشت: امیرالمومنین(ع) فرمودند: «ما ضَعُفَ بَدَنٌ عَمّا قَويَت عَلَيهِ النِّـيَّةُ» این حدیث در راستای همان اعتقادی که به توانایی خانومها دارم که وقتی انگیزهها قوی باشد بدن نمیتواند طفره برود و باید خودش را با انگیزه و ‌نیت قوی هماهنگ کند.

مدیر حوزه علمیه برادران استان کرمان تاکید کرد: رابطه نیت و ‌جسم همان رابطه روح و جسم است. همانطوری که جسم مرکبی است برای روح، اگر نیت و انگیزه هم نباشد انسان عملکردی به دنبال نخواهد داشت. نیت به کارهای ما جنبه عبادت میدهد و اعمال ما را از عادت به عبادت تبدیل میکند و حلقه وصل علم و عمل نیت است، آدم تا نداند نیت نمیتواند بکند.

وی خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم که خانومها میتوانند کارهای بزرگی را انجام دهند. مخصوصا در مدیریت حوزه خواهران که بانوان به اقتضاعات زنان وقوف دارند. این مساله مدیریت خانومها بر حوزه خواهران اتفاق مبارکی است که امیدرواریم شاهد ارتقا و موفقیت حوزه خواهران باشیم.

انتهای پیام./

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha