پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبدالرضا سروستانی بوشهر

حوزه/ حجت‌الاسلام سروستانی از اعزام ۹۰۰ مبلغ دینی به منظور ترویج آموزه‌های مکتب عاشورایی به نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تبیین معارف و سبک زندگی حسینی و ترویج آموزه‌های مکتب عاشورایی و به مناسبت ماه محرم ۹۰۰ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶۵۰ مبلغ بومی و ۲۵۰ روحانی اعزامی از قم هستند، تصریح کرد: نشر ارزش های حسینی، بصیرت بخشی به آحاد مختلف جامعه، اقامه نماز جماعت، سخنرانی در آیین‌های عزاداری اباعبدالله(ع) و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی از عمده فعالیت‌های روحانیون اعزامی خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی از نهضت عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله الحسین الگو گرفته و ماه محرم فرصت مناسبی برای انتقال ارزش های عاشورا و انقلاب اسلامی به نسل جوان است که روحانیون نقش مهمی در تحقق این مهم ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: تبیین فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، تشریح ولایتمداری، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، بصیرت افزایی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، بازخوانی قیام امام حسین (ع)، کاهش آسیب‌های عزاداری و پیوند عمیق انقلاب اسلامی با نهضت عاشورا محور های مهم فعالیت مبلغین در ایام محرم خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha