جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلاردشت گفت: مجالس سوگواری امام حسین(ع) آرام بخش دلها و اوج دهنده روح و جان انسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم بحر کاظمی مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلاردشت، در جمع مسئولین امور بانوان این شهرستان ضمن تسلیت ایام ماه محرم بیان کرد: مجالس سوگواری امام حسین(ع) آرامش بخش دل ها و اوج دهنده روح و جان انسان است؛ چرا که نفس کشیدن عزاداران آن حضرت، پاداش تسبیح و ستایش خدا را دارد.

وی افزود: امام صادق (ع) فرمودند که هر کسی در محفلی که اندیشه و عقیده و اهداف بلند ما احیا گردد شرکت کند، روزی که قلب ها می میرند، قلب او زنده خواهد ماند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کلاردشت در ادامه تصریح کرد: قلب شیعیان خالص امام حسین(ع)، همچون کانون ایمان و عرفان و کتاب قطوری است که عشق به سالار انسانیت و اندوه عمیق بر شهادت او نیز در آنها نقش بسته و به همین علت است که به مجرد شنیدن نام و یاد او سر از پا نشناخته و در محفلی که در سوگ او بر پا می شود با ایمان و اخلاص و افتخار حاضر می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که امام رضا(ع) فرمودند زمانی که برای فاجعه غمباری گریان و اندوهگین بودی بر حسین(ع) گریه کن که ستمکاران با قساوت وصف ناپذیر سر از پیکرش جدا ساختند و به همراه او هیجده نفر از خاندان وحی و رسالت را که در کران تا کران زمین، همانند ندارند، به شهادت رسانیدند؛ چرا که سوگواری بر امام حسین(ع)،  آرام بخش قلب های داغدار و مصیبت زده است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha