جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نخست وزیر پاکستان

حوزه/ عمران خان نیازی نخست وزیر پاکستان در اولین سفر خود در عربستان گفت: ما معتقدیم حمله نظامی راه حل مناسبی برای مشکلات نیست و همه ی مشکلات جهان با گفت گو حل می‌شود و پاکستان برای ایفای نقش برای صلح یمن و عربستان آماده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، عمران خان نیازی نخست وزیر پاکستان در اولین سفر خود در عربستان در مصاحبه با یک روزنامه عربستانی گفت: ما معتقدیم حمله نظامی راه حل مناسبی برای مشکلات نیست و همه ی مشکلات جهان با گفت گو حل می‌شود و پاکستان برای ایفای نقش برای صلح یمن و عربستان آماده است؛ اما اگر یمن به عربستان حمله کند ما از عربستان حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: ما می‌خواهیم با افغانستان و هند هم روابط خوبی داشته باشیم و ایران هم یک کشور همسایه اسلامی است و می‌خواهیم با ایران هم روابط خوبی داشته باشیم.

گفتنی است اظهار نظر نخست وزیر پاکستان (و اما اگر یمن به عربستان حمله کند ما از عربستان حمایت خواهیم کرد) را رسانه های پاکستانی غیر دولتی منتشر کردند و بعد از انتشار این بیانه مردم و شبکه های مختلف تلویزیون پاکستان این بیانیه را غیر عاقلانه دانستند و این اظهارات عمران خان را محکوم کردند اما از سوی دفتر وزارت خارجه پاکستان یا حزب وی این بیانیه رد یا تائید نشده است.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha