جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان دلاور ایران اسلامی وفاداری نسبت به امام و رهبری و اسلام را به خوبی نشان دادند و ملت ایران هم پشتیبان آنها بودند و امروز خوشبختانه این حمایت از طرف همه اقشار مختلف مردم به خوبی در کشور نمایانگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در اولین روز از هفته دفاع مقدس و در جمع نیروهای مسلح استان قزوین گفت: نیروهای مسلح و جان برکف ما از امام حسین (ع) توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با ستمگران را آموخته اند.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح کشورمان در مسیر اجرای حق و احکام الهی گام بر می دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امروز همان نتایج و پیروزی‌هایی که در جبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس به دست آوردیم، در جبهه‌های بین‌المللی به دست می‌آوریم و مسلمانان هر روز صاحب پیروزی‌های بیشتر می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح باید رسالت خود را در دفاع از همه مظلومان و مستضعفین قرار دهند، چرا که در یمن و دیگر کشورها مسلمانان و کودکان بیگناه و مظلوم مورد حمله ناجوانمردانه دشمنان قرار می گیرند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) که مجری فرمان الهی است قبل از اینکه به جنگ مسلحانه برود، در عرصه تعلیم وتربیت دینی وتوحیدی اقدام نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز درس های فراوانی از قیام حماسه حسینی دریافت کرده اند که ویژگی اصلی آن ولایت پذیری و ذلت ناپذیری در برابر دشمنان است. ملت ما و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از امام حسین (ع) یاد گرفته اند که باید با صلابت و استحکام در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین تصریح کرد: رزمندگان دلاور و بصیر ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با لبیک به امام راحل و عظیم الشان و با صبر و استقامت در برابر دشمنان تا دندان مسلح به خوبی  ایستادگی نموده و طعم ذلت و شکست را به دشمنان و استکبار جهانی نشان دادند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان دلاور ایران اسلامی وفاداری نسبت به امام و رهبری و اسلام را به خوبی نشان دادند و ملت ایران هم پشتیبان آنها بودند و امروز خوشبختانه این حمایت از طرف همه اقشار مختلف مردم به خوبی در کشور نمایانگر است.

 وی اظهار کرد: امروز به برکت اقتدار انقلاب و نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه مقتدر، بسیج مردمی، و نیروی انتظامی، آمریکا و ایادی استکبار جهانی در منطقه جایی ندارد و این حاصل خون شهدای والای دفاع مقدس می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha