جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ استاندار یزد خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و هیچ گاه به فراموشی سپرده نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح یزد با بیان اینکه ۳۱ شهریور ماه یادآور حمله ناجوانمردانه نیروهای بعث عراق از طریق زمین، هوا و دریا به مرزهای جمهوری اسلامی ایران است گفت: مقاومت مردم و همه کسانی که از کیان اسلام و انقلاب دفاع کردند جاودانگی را برای همیشه رقم زد.

وی افزود: دفاع مقدس فراموش نشدنی است، چرا که رنگ کربلا و حسین بن علی (ع) را به خود‌گرفته است و ما وقتی صدق و صادق بودن را در جریانی می‌بینیم لذت می بریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اندک جنگ های هستند که جاودانه می شود و جای آنها در قلب انسان های آزاده، بزرگ و بشر دوست می ماند، افزود: دوران دفاع مقدس، ایران در مقابل همه مستبدان جهانی و منطقه ای از کیان اسلام و انقلاب دفاع کرد و چون رنگ نهضت کربلا را به خود گرفت ماندگار و جاودانه شد.

زمانی قمی اضافه کرد: دفاع مقدس، رزمندگان، سپاه و ارتش و تمام نیرو‌هایی که این جنگ را اداره کردند رنگ نهضت کربلا به جبهه‌ها را برده اند و برای همیشه در ذهن مردم ایران و دنیا ماندگار می مانند.

استاندار یزد با بیان اینکه این کاروان همیشه در حال حرکت است و گاهی فراز و فرود دارد و چون هدفش منطقی و اسلامی است به مقصد می رسد اذعان داشت: نظام استبداد جهانی، دنیا خواهان و دنیا خواران سرانجام به هم خواهد ریخت و در مقابل آن نظام انقلاب اسلامی است که می ماند و جاودانه می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha