پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز

حوزه/ در ابتدا گمان کردم تیراندازی جزئی از مراسم است، اما پس از آن که مجری اعلام کرد همگی روی زمین بخوابند، مشخص شد که قضیه جور دیگری است و حمله‌ تروریستی در کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، صبح امروز تعدادی از تکفیریان با حمله مسلحانه به رژه نیروهای مسلح در اهواز، باعث مجروح شدن تعدادی از پاسداران و شهروندان اهوازی شدند.

بر اساس مشاهدات عینی عکاس خبرگزاری «حوزه» که در محل مراسم حضور داشته، دقایقی پس از آغاز مراسم رژه، صدای تیراندازی به گوش رسید.

پدرام خو می‌گوید: در ابتدا گمان کردم تیراندازی جزئی از مراسم است، اما پس از آن که مجری اعلام کرد همگی روی زمین بخوابند، مشخص شد که قضیه جور دیگری است و حمله‌ تروریستی در کار است.

وی ادامه داد: تیراندازی به‌سوی استیج بود! معلوم بود می‌خواهند شخصیت‌ها را مورد هدف قرار دهند. دیدم که تعدادی از محافظان مستقر در استیج، زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، آیت الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، و ... از جمله مسئولان حاضر در جایگاه رژه بودند که به آنها آسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.

لازم به ذکر است، طبق گزارش‌های واصله، تاکنون چهار مهاجم شناسایی شده‌اند، که دو نفر از آن‌ها کشته، یک نفر زخمی و یک نفر دیگر نیز دستگیر شده است.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha