جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار آیت الله اعرافی با  خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس

حوزه/ در نخستین روز از هفته دفاع مقدس آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل یکی از خانواده های شهدا و نیز یکی از جانبازان دفاع مقدس با آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور شامگاه شنبه در اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در خانه شهید جاوید الاثر محسن علمی نژاد از شهدای دفاع مقدس با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفتگو کرد.

وی در ادامه به منزل ربانی فرد جانباز 70 درصد 8 سال دفاع مقدس رفت و با وی نیز دیدار کرد و با بیان اینکه روش و الگوی زندگی شهدا و خانواده معظم آن ها برای همه جامعه آموزنده است، گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا از شریف ترین و بهترین اقداماتی است که باید انجام بگیرد.

عزت و اقتدار امروز کشور از برکت خون شهدا است

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه این شهدا برای دفاع از ارزش ها و اندیشه متعالی اسلام و ارزش های انقلاب دست از تعلقات دنیا برداشته و به جهاد پرداختند، ابراز داشت: ما هرچه داریم از عزت و اقتدار تا امنیت و پیشرفت همه به برکت خون شهدا است.

رزمندگان، ایثارگران و جانبازان نیز مایه مباهات و افتخار هستند

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه باید در راه آرمان های شهدا و امام شهدا قدم برداریم افزود: رزمندگان و ایثارگران و جانبازان نیز مایه مباهات و افتخار هستند و تجلیل و تکریم از جانبازان کمترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.

حجت الاسلام علمی نژاد پدر شهید محسن علمی نژاد در دیدار مدیر حوزه های علمیه به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و از مسؤلین خواست تا برای حل آن چاره ای بیاندیشند.

وی با بیان اینکه مردم از مسؤلین به ویژه روحانیت و مراجع تقلید انتظار دارند گفت: علما و بزرگان دینی کشور با همفکری هم می توانند بسیاری از مشکلات را حل نمایند و با توصیه های خود به مسؤلین کشور و هشدار به دشمنان جلوی وقوع بسیاری از مسائل ناگوار را بگیرند.

 وی با بیان اینکه در این هجمه به اسلام و مظلومیت رهبر انقلاب، بزرگان دینی نباید ساکت بنشینند افزود:‌ اگر بی توجهی کنیم و به وظیفه خود عمل نکرده و برای اسلام و مسلمین دلسوزی نکنیم ممکن است سیلی بخوریم لذا باید بزرگان و مراجع تقلید درکنار هم و با همفکری هم رهبری را تقویت و برای حل مشکلات چاره ای کنند.

 

 

                                                                                                                                     

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha