جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد انصاریان

حوزه/ مفسّر، محقق و پژوهشگر علوم و معارف اهل بیت(ع) با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز، آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه ای آنان را عاملان اصلی این حادثه تروریستی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، استاد حسین انصاریان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز این اقدام ددمنشانه را دسیسه دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه ای آن عنوان کرد.

این بیانیه به شرح ذیل می باشد؛

 

هوالمنتقم

استکبار جهانی و عوامل داخلی‌اش با اسلام و انسانیت و مردان و زنان و کودکان و امنیت در هر زمان و هر ‏مکان و هر موقعیت بی‌رحمانه دشمن و مخالف است و از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نمی‌کند.

در روزی که ‏ملّت ایران با به نمایش گذاردن قدرت ملی خود در سراسر کشور به میدان شجاعت و سربلندی و سرفرازی ‏آمده بودند، تعدادی انگشت شمار بزدل به اشاره ارباب پست و کافر خود آمریکا و دست‌ نشانده کودک کش ‏خود اسرائیل که در گرگ منشی موجودی بی‌نظیر است به مرد و زن و کودکان بی‌گناه که برای تماشای ‏عزت و عظمت نیروهای مسلح آمده بودند حمله کرده و عده‌ای را به خاک و خون ‏کشیدند، و اهواز قهرمان را به خون پاک شهدای این واقعه رنگین کردند، غفران و رحمت الهی را برای شهیدان حادثه و صبر ‏و اجر برای داغدیدگان را از خداوند مسئلت دارم وخزی دنیا و آخرت را برای قاتلان آنان که به سرعت به ‏دست انتقام حق به دوزخ رهسپار شدند می‌خواهم.‏

حسین انصاریان ‏

1/7/1397

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha