پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلامی

حوزه/ سردار سلامی، خطاب به خانواده‌های داغ‌دیده حادثه تروریستی، گفت: قول می‌دهیم که واکنشمان به این حادثه پشیمان کننده، نابودگر و ویرانگر باشد و هرگز هیچ‌کس نخواهد توانست بر کودکان ما در این زمین بتازد و این ماجرا تا گرفتن انتقام سخت از دشمنان، خاتمه نخواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، پیش از ظهر امروز، در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای پیاده‌سازی نسخه‌های شکست خورده خود در سویه و عراق هستند، اظهارداشت: آن‌هایی که مردم عرب خوزستان را متهم می‌کنند! آیا می‌دانند چند نفر از شهدای این حادثه تروریستی عرب هستند؟

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: خون فارس‌ها با عرب‌ و لرها در هم عجین شده تا نشان دهد آن‌هایی که شبانه‌روز خانه‌ها را بر سر مردمان مظلوم و بی‌دفاع یمن ویران و با پول و اسلحه، آتش فتنه و تفرقه را در کشورهای اسلامی روشن می‌کنند و مردم عراق و سوریه را از یک زندگی ایمن دور می‌کنند به دنبال این هستند که نسخه‌های شکست خورده در سوریه و عراق را در کشور ما پیاده‌سازی ‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان در طول ۱۰ سال گذشته شکست‌های زیادی از ایرانیان خورده‌اند، گفت: آن‌هایی که می‌خواهند بین ملت ایران و ملت عراق تفرقه بی اندازند در روزهای اخیر شکست خوره و حالا می‌خواهند نسخه تفرقه را در کشور ما پیاده کنند؛ اما به مقامات این کشورها هشدار می‌دهیم که شما مسئول این اعمال تروریستی هستید و عواقب آن را به زودی خواهید دید.

سردار سلامی، با اشاره به سخنان ولیعهد عربستان، تصریح کرد: از آنجایی که شما صراحتاً اعلام می‌کنید «جنگ و درگیری را به داخل خاک ایران می‌کشانید» پر واضح است که نقطه مرکز و کانون طراحی این توطئه هستید؛ به همین دلیل منتظر انتقام سخت ما باشید. این را همه جهان دیده است.

وی، خطاب به خانواده‌های داغ‌دیده حادثه تروریستی، تصریح کرد: قول می‌دهیم که واکنشمان به این حادثه پشیمان کننده، نابودگر و ویرانگر باشد و هرگز هیچ‌کس نخواهد توانست بر کودکان ما در این زمین بتازد و این ماجرا تا گرفتن انتقام سخت از دشمنان، خاتمه نخواهد یافت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، خطاب به دشمنان گفت: صهیونیست‌ها دیدند که چگونه از آن‌هایی که عزیزان و دانشمندانمان را به شهادت رساندند، انتقام گرفتیم! و شما نیز خواهید دید و به زودی شما را به سزای اعمالتان خواهیم رساند.

وی اضافه کرد و بیان داشت: آمریکا نتوانست امنیت صهیونیست‌ها را حفظ کند و اکنون حزب‌الله قادر است طومار صهیونیست‌ها را در هم بپیچد! ما این را از مکتبمان آموخته‌ایم که چگونه آمریکا و صهیونیست‌ها را شکست دهیم.

سردار سلامی تصریح کرد: شما نتوانستید نقشه صلح و خاورمیانه جدید را به سرانجام برسانید و شکست خوردید! شما نتوانستید نظام بشار اسد را ساقط کنید و امروز او ماند و شما رفتید، صهیونیست‌ها متوجه شدند که وقتی در پایگاه «تی فور» جوانان ما را به شهادت رساندند ما چگونه انتقام گرفتیم! پس هم به حکام سعودی و هم به آمریکا هشدار می‌دهیم که منتظر عواقب کار خود باشید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، با تأکید بر اینکه دشمنان هرگز نخواهند توانست به اهداف خود در منطقه به‌ویژه در ایران دست یابند، گفت: این را به یاد داشته باشید که ایران، سرزمین پیروزی‌های بزرگ و سرزمین مردان و زنانی است که در هر لحظه یک افتخار بزرگ را به ثبت رسانده‌اند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha