پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نصرت الله لطفی

حوزه/ قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه ضعف در اطلاع‌رسانی زمینه سوءاستفاده دشمن برای ایجاد جو روانی را فراهم می‌کند، گفت: مشکلات موجود به دلیل عملکرد نامطلوب برخی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، نصرت‌الله لطفی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری تبیین برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات استان سمنان، بابیان اینکه دشمن به دنبال القا ناامیدی در جامعه است و در این راه از هر ابزاری که بتواند استفاده می‌کند، اظهار داشت: مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد و کسی منکر آن‌ها نیست اما باید برای افزایش و تقویت امید در میان مردم با عوامل ایجادکننده فساد به‌طورجدی برخورد شود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه دشمن با بهره‌گیری از همین مشکلات داخلی به دنبال ایجاد جنگ روانی است، تصریح کرد: در این شرایط باید به اطلاع‌رسانی دقیق، صریح  شفاف روی آورد که هر چه در این زمینه قوی‌تر عمل کنیم هوشیاری مردم افزون‌تر خواهد شد.

وی بابیان اینکه مشکلات موجود در کشور به دلیل عملکرد نامطلوب برخی مسئولان است، گفت: تورم، گرانی و بیکاری در جامعه وجود دارد، اما در این شرایط ایجاد ناآرامی تنها آب به آسیاب دشمن ریختن و کمک به آن‌ها تلقی می‌شود، بنابراین در این جنگ روانی آگاه‌سازی مردم ضروری است.

لطفی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی ضعیف تنها زمینه سو استفاده دشمن را برای ایجاد جو روانی فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: باید ضمن اتحاد و همبستگی مردم و نظام با یکدیگر برای حل مشکلات داخلی چاره‌ای تدبیر کرد لذا قطعاً ارائه راهبردهای مناسب و عملکرد درست مدیران می‌تواند ما را از این بن‌بست‌ها رهایی بخشد.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه‌شده به روستاها در دوران انقلاب اسلامی قابل‌مقایسه با گذشته نیست، گفت: در بخش‌های عمرانی بهداشت و دانشگاهی توانستیم منحنی صعود را از بسیاری از کشورها فراتر رویم و حال به روشنایی می‌توان دریافت که مشکلات امروز از نظام و رهبری نیست بلکه از عملکرد ناصحیح برخی مدیران ناشی می‌شود که باید این رویه به‌سرعت جبران شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha