شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مروی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مروی، گفت: به یقین اگر محدودیت‌ها و معذوریت‌هایی که مقام معظم رهبری ناگزیر به رعایت آن هستند، نبود شخصاً در این مراسم شرکت می‌فرمودند؛ اگرچه جسم شریف ایشان در خوزستان نیست، ولی ذهن، قلب و دل پاک و رئوفشان همواره با شما مردم خصوصاً خانواده‌های گران‌قدر شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، ضمن ابلاغ سلام و عرض تسلیت رهبر معظم انقلاب به مردم خوزستان، اظهارداشت: به یقین اگر محدودیت‌ها و معذوریت‌هایی که مقام معظم رهبری ناگزیر به رعایت آن هستند، نبود شخصاً در این مراسم شرکت می‌فرمودند؛ اگرچه جسم شریف ایشان در خوزستان نیست، ولی ذهن، قلب و دل پاک و رئوفشان همواره با شما مردم، خصوصاً خانواده‌های گران‌قدر شهدا است.

وی با اشاره به عیادت از مجروحین این حادثه، گفت: توفیقی حاصل شد تا شب گذشته همراه با آیت الله موسوی جزایری، از مجروحان این حادثه عیادت و سلام مقام معظم رهبری را به آنها ابلاغ کنیم.

هم‌زمانی حادثه تروریستی با نخستین روز هفته دفاع مقدس قابل تأمل است

حجت الاسلام والمسلمین مروی، با بیان اینکه هم‌زمان بودن این حادثه تروریستی با حادثه عظیم عاشورا و نخستین روز هفته دفاع مقدس، یک اتفاق نبوده، اظهارکرد: این حادثه تروریستی قابل تأمل و تحلیل است و باید بدانیم چرا در این روز این اقدام صورت گرفته است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، گفت: این هم‌زمانی نشان می‌دهد که فرزندان پلید ابوسفیان و یزیدیان زمان قصد داشتند تا با این حرکت کور و جنایت‌بار، انتقام عشق این مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و پیامبر(ص) و برائت از بنی‌امیه و دشمنان اسلام بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تروریست‌های منافق را فرزندان پلید ابوسفیان و جریان بنی‌امیه دانست و تصریح کرد: کسانی که در این حادثه به فیض عظیم شهادت نائل شدند؛ تقاص طرفداری، عشق، محبت و دلدادگی به امام حسین(ع) و اهل‌بیت پیامبر را دادند و کسانی که به این جنایت خون‌بار دست زده و خود را آلوده کردند، همان فرزندان پلید ابوسفیان و جریان بنی‌امیه می‌باشند.

وی در پایان اظهارداشت: همان‌طور که در عاشورا با هلهله و بی‌ادبی نتوانستند ندای حقانیت امام و حجت خدا را بشوند و بنا بر خاموشی آن داشتند، به حول و قوه الهی هرچه زمان می‌گذرد آن ندای نورانی و حق طلبانه همچون خورشید تابناک با تدبیر به گوش جهانیان می‌رسد و تأثیر خود را در عالم هستی می‌گذارد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha