جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قائمشهر

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که دشمنان ملت ایران بدانند که پاسخ ملت ایران به آنها پشیمان کننده خواهد بود، گفت: به همین دلیل است که دشمن با اجیر کردن برخی گروه های تروریستی تلاش می کند امنیت داخلی ما را بر هم بزند که هیچ گاه موفق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار جمعی از بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین عمیق آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس در جامعه عنوان کرد.

وی با بیان این که جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس غیرت مندانه در برابر سپاه دشمن ایستادند و از اسلام و انقلاب دفاع کردند، افزود: امروز نیز همان جوانان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) درخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که هشت سال دفاع مقدس جلوه ای از حضور مجاهدانه فرزندان غیور ایران اسلامی در دفاع از اسلام و انقلاب بود، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی بدانند که این جوانان با بصیرت و انقلابی امروز نیز مقتدرانه در دفاع از انقلاب حضور دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جوانان انقلابی کشورمان با تأسی از نهضت حسینی با در برابر توطئه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی ایستادند و از اصل نظام وانقلاب دفاع کردند، تصریح کرد: رزمندگان سپاه اسلام در هشت سال دفاع با دستان خالی اما با ایمان قوی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و به پیروزی رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که در جنگ تحمیلی همه کشورهای قدرتمند جهان از صدام حمایت مالی و نظامی کردند، خاطرنشان کرد: حتی زمانی که همه قدرت های جهان با هم متحد شدند نتوانستند اراده و ایمان قوی ملت ایران را شکست دهند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که جوانان ایران اسلامی همواره فرهنگ حسینی را الگوی خود قرار داده اند، گفت: امروز نیز این ملت بزرگ با تأسی از آرمان های عاشورایی در برابر زیاده خواهان ایستاده اند و از اسلام ناب و انقلاب حراست می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه اهل جنگ نبوده و نخواهد بود، افزود: فرزندان ایران اسلامی به کسانی که بخواهند کوچکترین تحرکی علیه این ملت انجام دهند پاسخ کوبنده و مقتدرانه ای خواهند داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که دشمنان ملت ایران بدانند که پاسخ ملت ایران به آنها پشیمان کننده خواهد بود، خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که دشمن با اجیر کردن برخی گروه های تروریستی تلاش می کند امنیت داخلی ما را بر هم بزند که هیچ گاه موفق نخواهد شد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح کشورمان همواره هوشیار بوده و مقتدرانه حضور دارند، گفت: همان طور که مسؤولان ارشد نظامی کشورمان بارها مطرح کردند به کوچکترین تحرکی از سوی دشمن پاسخی پشیمان کننده خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که اصل نهضت عاشورا برمبنای دفاع از دین خدا و از نظام الهی بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هم بر اساس همین پیام عاشورا در عرصه دفاع و مقاومت ایستادگی کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران در آزمون های بسیاری موفق شده است، خاطرنشان کرد: با ایستادگی، مقاومت و وحدت این ملت به طور حتم در مسائلی که در آن قرار داریم پیروز خواهیم شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha