سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حمله تروریستی

حوزه/ مدیران مدارس علمیه اندیمشک، در واکنش به حادثه تروریستی اهواز، بر مقابله با اقدامات تفرقه افکنانه دشمنان، تأکید کردند.

حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیر مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با تسلیت شهادت ۲۴ نفر از مردم اهواز، اظهارداشت: این جنایت سبب شد مردم قدر نظام و امنیت جمهوری اسلامی را بدانند و به کنه رذالت دشمنان انقلاب پی ببرند.

وی با آرزوی صبر برای بازماندگان گفت: خانواده‌های شهدا می‌دانند که جایگاه شهدایشان در نزد خدای متعال جایگاه رفیعی است و خونشان هدر نرفته بلکه شمعی شده تا مردم به درک بهتری از واقعیت‌ها برسند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)، تصریح کرد: عاملین این حادثه تروریستی آمریکا و صهیونیست‌ها هستند؛ زیرا تمام گروه‌ها و جریان‌های تروریستی مثل داعش، الاحوازیه، منافقین و... با هم تفاوتی ندارند و همگی بازوان آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.

لزوم مقابله با اقدامات تفرقه افکنانه دشمنان

همچنین حجت‌الاسلام آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه‌الله الاعظم این شهرستان، با بیان اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس و سران استکبار روی خوزستان حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، بر لزوم مقابله با اقدامات تفرقه افکنانه دشمنان تأکید کرد و  اظهارداشت: آمریکا و استکبار از زمان جنگ تحمیلی که نتوانستند بر اتحاد بین اقوام مختلف غلبه کنند، نسبت به مردم دل‌چرکین هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و گروه‌های شبه‌نظامی مثل گروهک تروریستی الاحوازیه، درصدد شبهه‌افکنی و ایجاد انحراف در ذهن مردم هستند تا به خیال خام خود، انقلاب به چهل سالگی نرسد.

 حجت‌الاسلام آذرافروز با احمق خواندن دشمنان گفت: طبق فرمایش امام سجاد(ع) خدا را شکر می‌کنیم که دشمنان ما از «حمقاء» هستند؛ چراکه با این جنایت نه‌تنها وحدت ما از بین نرفت، بلکه بهانه‌ای برای اتحاد بیشتر شد.

وی تأکید کرد: مردم انتظار دارند طبق فرمایش رهبر انقلاب عقبه‌ این عمل ننگین شناسایی و به سرپنجه‌ی اقتدار قوه قضائیه سپرده شوند تا کسی جرئت نکند به امنیت مردم و وحدت کشور آسیبی وارد کند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha