پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد گفت: کادرسازی برای آینده نظام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید همه مدیران دانشگاهی ضمن ارتقای تخصص جوانان، در زمینهٔ تعهد آن‌ها به انقلاب و نظام اسلامی هم کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، ظهر امروز در دیدار با امین ناجی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور، با اشاره به نقش و رسالت دانشگاه‌ها در تربیت نسل جوان، اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند من به جوان‌ها امید دارم، باید دانشگاه‌ها برای آینده نظام و انقلاب از بین جوانان و دانشجویان متعهد و انقلابی کادرسازی کنند.

وی افزود: تخصص و تعهد دو اولویتی است که باید دانشگاه‌ها بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا خروجی‌های آن‌ها منشأ برکات برای آینده نظام باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه جوانان امیدهای رهبر هستند، افزود: مدیران دانشگاه‌ها باید برنامه‌ریزی کنند تا انرژی‌های بالقوه دانشجویان جوان در مسیر توسعه علمی و بصیرتی قرار گیرد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: کادرسازی برای آینده نظام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید همه مدیران دانشگاهی ضمن ارتقای تخصص جوانان، درزمینهٔ تعهد آن‌ها به انقلاب و نظام اسلامی هم کوشا باشند.

به گفته وی بر این اساس باید ارتقای تخصص و تعهد دانشجویان به‌عنوان مدیران کارآمد آینده نظام، اولویت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این‌که دانشجویان امانت‌های نظام هستند، یادآور شد: مقام معظم رهبری در سفر پر خیروبرکتشان به این استان، جوانان این خطه را باهوش مورد خطاب قراردادند و از واژه آیت استعداد برای آن‌ها استفاده کردند.

وی ادامه داد: این توصیف رهبری از جوانان خراسان شمالی باید مورد نظر همه مسئولان به‌ویژه مدیران دانشگاه‌ها باشد تا بتوانند بر روی استعدادهای درخشان این خطه برنامه‌ریزی صحیح داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha