چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امروز در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه گفت:امروز در عرصه ابلاغ پیام و پیام رسانی باید تحول ایجاد کرد و پویش هایی که از سوی خبرگزاری حوزه در حال انجام است، نتیجه های مناسبی در آینده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امروز در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه با اشاره به تحول رسانه در عصر حاضر ابراز داشت: امروز مردم فرصت روزنامه خواندن نداشته و تقریبا ذائقه آنان تفاوت پیدا کرده است؛ به همین دلیل بیشتر در فضای مجازی حضور پیدا کرده و ما نیز باید در این عرصه برنامه و سرمایه گذاری داشته باشیم.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: بخش قابل توجهی از حوزویان را طلاب زیر 30 سال تشکیل می دهند که لازم است برای این طیف انبوه برنامه ریزی رسانه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل تصریح کرد: امروز در عرصه ابلاغ پیام و پیام رسانی باید تحول ایجاد کرد و پویش هایی که از سوی خبرگزاری حوزه در حال انجام است، نتیجه های مناسبی در آینده خواهد داشت.

وی اظهار داشت: امروز ویژه نامه هایی که از سوی هفته نامه افق حوزه منتشر می شود، باید اثرگذار باشد؛ باید با بازخوردگیری هایی که انجام می دهیم، بدانیم که فعالیت ما خروجی مناسبی داشته است یا نه.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: امروز دشمن برای از بین بردن اعتماد میان مردم و روحانیت تلاش می کند و رسانه حوزه برای مقابله با این جریان باید فعالیت بیشتری انجام دهد.

وی تصریح کرد: افق حوزه زبان گویای حوزه است و این هفته نامه باید به گونه ای برجسته شود که تمام سخنان حوزه در آن گنجانده شود.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه بیان داشت: امروز خبرگزاری حوزه با پنج زبان در حال فعالیت است و امیدواریم به زودی این خبرگزاری به انتشار اخبار به 15 زبان ارتقاء پیدا کند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مدیر رسانه و اطلاع رسانی حوزه نیز گزارشی از فعالیت های رسانه رسمی حوزه ارائه داد

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امروز در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه

 

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امروز در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha