جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حضور عشایر و طوایف ثابت کرد که خوزستان دیار عاشقان ولایت و ایثار است و همه در کنار یکدیگر عرب و فارس همگی در یک صف ایستاده و مقاوم هستیم و حملات تروریستی باعث تزلزل و ضعف این یکپارچگی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در آیین تجلیل از مقام رفیع شهدای حادثه تروریستی اهواز که در ناحیه بسیج امام علی(ع) برگزار شد، اظهارداشت: از مواضع شجاعانه و ولایتمدارانه برادران که به جهت دفاع از مکتب اهل‌بیت و ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی داشتند، قدردانی می‌کنم.

وی خطاب به عشایر و طوایف مختلف استان، بیان کرد: حضور با بیرق‌های عشایر، طوایف و مواضع غیرتمندانه شما در روز تشییع پیکرهای مطهر شهدا موجب سرافرازی خوزستان شد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: حضور عشایر و طوایف ثابت کرد که خوزستان دیار عاشقان ولایت و ایثار است و همه در کنار یکدیگر عرب و فارس همگی در یک صف ایستاده و مقاوم هستیم و چنین اتفاقاتی باعث تزلزل و ضعف این یکپارچگی نخواهد شد.

آیت‌الله موسوی جزایری گفت: بنده این مواضع شجاعانه را خدمت مقام معظم رهبری ابلاغ خواهم کرد همان‌گونه که ایشان همیشه مردم این استان را مورد تفقد قرار می‌دهد و امر می‌کنند که سلام ایشان را به شما برسانیم.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان با بیان اینکه مردم استقامت خود را ثابت کردند، عنوان کرد: با استمرار و استقامت خود به دشمنان ثابت خواهید کرد که تروریست‌ها و سردمداران آن‌ها و کسانی که آن‌ها را پشتیبانی مالی می‌کنند یعنی همان حکومت‌هایی که در همسایگی ما هستند نمی‌توانند حتی یک وجب از این خاک را بگیرند و ما آن‌ها را به هلاکت خواهیم رساند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha