چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
دفاع مقدس

حوزه/امام جمعه آیسک گفت: تقوا امروز در جامعه اسلامی مورد غفلت قرار گرفته و اگر می خواهیم برکت و رحمت الهی شامل حال ما شود باید برای تقویت تقوای خود برنامه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام علی رادمرد، امام جمعه آیسک در مراسم سوگواره شهدای عاشورایی فردوس با اشاره به قدرت و ایمان رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس گفت: تقوا امروز در جامعه اسلامی مورد غفلت قرار گرفته و اگر می خواهیم برکت و رحمت الهی شامل حال ما شود باید برای تقویت تقوای خود برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: در طول زندگی، انسان مومن به بلا مبتلا می شود، ولی متوقف نمی شود واگر می خواهیم تحلیلی درستی در رفتار و تصمیم خود داشته باشیم، باید به سه اصل مهم آرمان، اصول و واقعیات توجه داشته باشیم.

امام جمعه آیسک با اشاره به اصل سه اصل اصلی انقلاب تصریح کرد: امام راحل از همان ابتدای انقلاب به دنبال آرمان بزرگ شکل گیری تمدن اسلامی و زمینه سازی برای حکومت حضرت مهدی بودند ولی هنوز عده ای در چهل سالگی انقلاب آرمانهای ایشان را درک نکرده اند.

حجت الاسلام رادمرد افزود: برای داشتن یک تحلیل درست باید به اصول انقلاب پایبند باشیم که اسلام و پایه ریزی تمام احکام و برنامه های نظام باید بر مبنای اسلام باشد.

وی با بیان آرمان های انقلاب خاطرنشان کرد: انسان آرمان خواه و پایبند به اصول هرگز در واقعیات متوقف نمی شود بلکه با مدیریت صحیح از آن پلی می سازد برای رسیدن به آرمان ها، کاری که شهیدان انجام دادند و هرگز در واقعیات متوقف نشدند.

امام جمعه آیسک، تقوا و ایمان مردم  را زمینه ساز آینده جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر ازجمله ابزاری است که در مسیر کسب تقوای الهی خود را نشان می دهد.

حجت الاسلام رادمرد در پایان افزود: تصمیم گیران جامعه را به حرکت در مسیر آرمان های امام راحل و اسلام دعوت کرد و برای رسیدن به این آرمان ها و برکات دنیا و آخرت راهی جز تقوای الهی نداریم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha