سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مسئولان نیز از دل بستن به وعده های نسیه کشورهای اروپایی پرهیز کنند، گفت: دولتمردان اگر به جای توجه به یک سری وعده های توخالی اروپایی ها به ظرفیت های داخلی توجه کنند به طور حتم سود و منفعت آن برای کشور صدها برابر بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در نشستی با جمعی از مسئولان این شهرستان به تلاش های دشمن در جهت التهاب آفرینی در داخل کشور اشاره کرد و گفت: آمریکا تصور می کند با فشار و تحریم می تواند به اهداف شوم خود در داخل دست یابد.

وی با بیان این که مقامات آمریکا هنوز هم در توهم سال های قبل از انقلاب اسلامی قرار دارند، افزود: گوی هنوز نمی دانند که ملت بزرگ ایران فشارها و تحریم های آنها را برای بقای انقلاب و نظام اسلامی تحمل می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران از مشکلات بسیار شدید تر از امروز نیز با موفقیت عبور کردند، خاطرنشان کرد: این ملت هشت سال جنگ تحمیلی تحمل کردند و در نهایت پیروز شدند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مشکلات اقتصادی بسیاری امروز متوجه ملت ایران به ویژه قشر محروم جامعه است، تصریح کرد: در چنین شرایطی این وظیفه مسئولان به ویژه دولتمردان است با اقدامات ضربتی از آلام و مشکلات مردم بکاهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که بخش مهمی از مشکلات امروز کشور ناشی از عدم مدیریت و نظارت صحیح در داخل است، خاطرنشان کرد: اگر نظارت بر بخش های مختلف کشور بیشتر و دقیق تر شود به طور حتم بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور کاهش خواهد یافت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بخش مهمی از تحریم های آمریکا علیه ملت ایران اسلامی جنگ روانی است، تصریح کرد: تحریم مردم کشورمان چیز تازه ای نیست بلکه 40 سال است که از سوی آمریکا ادامه دارد.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که رسانه های بیگانه و برخی جیره خواران داخلی آنها با تبلیغات دروغین تلاش می کنند امید نسبت به آینده را در دل های مردم از بین ببرند، خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری و بصیرت بالا از این جنگ روانی دشمن عبور کنیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آمریکایی ها در چهار دهه اخیر هر چه در توان داشتند علیه ایران اسلامی به میدان آوردند، تصریح کرد: تحریم جدیدی در کار نیست و هر آنچه قرار بود بر علیه ملت بزرگ ایران به کار گیرند انجام دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز باید اختلاف و تفرقه در داخل کشور کنار گذاشته شود و تنها به فکر آینده کشور باشیم، بیان داشت: با وحدت و همدلی زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری می توانیم از مشکلات فعلی به راحتی عبور کنیم.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مسئولان نیز از دل بستن به وعده های نسیه کشورهای اروپایی پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: دولتمردان اگر به جای توجه به یک سری وعده های توخالی اروپایی ها به ظرفیت های داخلی توجه کنند به طور حتم سود و منفعت آن برای کشور صدها برابر بیشتر خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha