پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمد نجفی زاده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد گفت: هم‌زمان با دهه سوم محرم یادواره ۱۵ شهید طلبه و روحانی این مدرسه علمیه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد، خبر داد و افزود: در خراسان شمالی بیش از 72 شهید طلبه داریم که از این تعداد 15 شهید مربوط به مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد افزود: یادواره 15 شهید این مدرسه علمیه چهارشنبه‌شب یازدهم مهرماه با حضور طلاب، روحانیان و مسئولان استانی برگزار شده و حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی سخنران این مراسم خواهد بود.

حجت‌الاسلام نجفی زاده ادامه داد: همچنین در این مراسم سرهنگ پاسدار احیا محمد امیری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطره گویی کرده و حجت‌الاسلام جلیل محمدی به مداحی می‌پردازد.

وی تصریح کرد: در این راستا از دوشنبه‌شب مراسم عزاداری دهه سوم محرم در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شده و شب سوم آن به یادواره شهدا ختم می‌شود.

حجت‌الاسلام نجفی زاده خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سخنران شب نخست این ویژه‌برنامه حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی و سخنران شب دوم سخنران حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خواهد بود.

وی گفت: افزون بر سخنرانی، ویژه‌برنامه‌های دیگری از قبیل نوحه‌خوانی، سینه‌زنی و عزاداری طلاب هم در این سه شب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha