پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یک رزمنده دفاع مقدس مطرح کرد:

حوزه/ اولین کینه ای که دشمن از ما به دل گرفت «سرنگونی رژیم پهلوی» بود که برای جبران آن، تمام طرح های نظامی و غیر نظامی خود را بکار بست تا بتواند در کشور نفوذ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، سرهنگ کمیلی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان، ضمن اشاره به عوامل برپایی جنگ بین کشورها، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی(ره) و تلاش مردم بوجود آمد، به لحاظ ایجاد دگرگونی جهانی؛ با سایر انقلاب ها همچون انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب سرخ متفاوت است که همین دگرگونی موجب ترس و واهمه دشمنان شد.

وی افزود: دشمنان از تاثیر فرهنگ ناب انقلاب ایران که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است آگاهی داشته و تمام تلاش خود را در راستای دوری مردم از اسلام بکار بسته بودند، زیرا می دانستند اگر فرهنگ ناب اسلام در ایران گسترده شود، اثراتش در جهان اسلام و به ویژه کشورهای اسلامی دیده خواهد شد.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: اولین کینه ای که دشمن از ما به دل گرفت «سرنگونی رژیم پهلوی» بود که برای جبران آن، تمام طرح های نظامی و غیر نظامی خود را بکار بست تا بتواند در کشور نفوذ کند.

سرهنگ کمیلی در ادامه به بیان لایه های پنهان هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: از جمله طرح های دشمنان قبل از شروع جنگ این بود که با تشکیل دولت بازرگان و به کارگرفتن وزرایی با رویکرد غربی، بتوانند بر کشور مسلط شوند که این طرح با برکناری دولت بازرگان ناکام ماند.

 وی، عملیات طبس(پنجه عقاب)، تسخیر لانه جاسوسی، کودتای نقاب و... را به عنوان دیگر لایه های پنهان جنگ معرفی کرد.

این راوی دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ایمان و اعتقاد مردم به خدا، وحدت، بصیرت و تبعیت از ولی فقیه از مهمترین عوامل پیروزی ملت ایران است که توانستند با تمسک به این اصول، در هر برهه از زمان بر دشمنان اسلام فائق آیند.

وی در پایان خاطراتی از دوران جنگ و هشت سال دفاع مقدس را بیان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha