شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ابراهیم نیک منش

حوزه/ عضو مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم تصریح کرد: واقعیت آن است که هم انفعال و هم شعارگرایی محض ما را در جنگ اقتصادی با دشمن به پیروزی نمی رساند.

ابراهیم نیک منش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به طرح ریزی دقیق و پیچیده و همه جانبه دشمن در نبرد اخیر اقتصادی با کشور ما، اظهار داشت: آنچه مسلم است این که پیش از هر چیز ما باید بپذیریم و باور کنیم که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و رمز توفیق در این نبرد این است که با روحیه انقلابی و جهادی و به دور از شعارگرایی محض و انفعال وارد عمل شویم.

وی با تاکید بر این که وحدت و انسجام داخلی و داشتن برنامه برای موفقیت در این عرصه بسیار ضروری است، گفت: ساماندهی بازار سکه و ارز، داشتن برنامه جدی برای حمایت از تولید ملی و نیز مقابله با روند کاهش ارزش پول ملی از جمله این راهکارها در این جنگ تمام عیار اقتصادی است که طبعاً باید همه نهادها و ارگان ها اعم از دولتی و غیردولتی و به خصوص بخش های مردمی در این رابطه به صحنه بیایند.

این اقتصاددان حوزوی خاطرنشان کرد: به ویژه در شرایط حساس فعلی می بایست همه اقشار جامعه حول محور اقتصاد مقامتی بسیج شوند و ظرفیت های تحت اختیار خود را به میدان آورند، چرا که اقتصاد اولویت نخست کشور است و اگر مشکل های اقتصادی مردم حل نشود، پیشرفت در عرصه های دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha