یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مسئول مرکز هنر و رسانه حوزه علمیه خراسان با اشاره به فعالیت این مرکز از اواخر سال ۹۶، گفت: امیدواریم هر چه بیشتر و بهتر تولیدات مرتبط با تلویزیون و فضای مجازی داشته باشیم و آماده ایم تا سپاه رسانه‌ای برای پاسخگویی به مسائل جامعه باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام طاهری در دیدار علی اصغر پورمحمدی، قائم مقام معاونت سیمای رسانه ملی با مدیر حوزه علمیه خراسان، با اشاره به راه اندازی مرکز هنر و رسانه این حوزه از سال ۱۳۹۶ اظهار کرد: امیدواریم هر چه بیشتر و بهتر تولیدات مرتبط با تلویزیون و فضای مجازی داشته باشیم و آمادهایم تا سپاه رسانه‌ای برای پاسخگویی به مسائل جامعه باشیم.

وی افزود: این مرکز از اردیبهشت ۹۷ در عرصه تولید وارد عمل شده و در حال حاضر 110 هنرمند و فعال رسانه ای این حوزه شناسایی شده اند.

مسئول مرکز هنر و رسانه حوزه علمیه خراسان به عرصه آموزش، پژوهش و تولید در مرکز هنر و رسانه اشاره و خاطرنشان کرد: دوره های مقطعی آموزش انجام و رشته های متناسب با فضای رسانه ای کشور برای پاسخگویی به نیازهای جامعه برنامه ریزی شده است.

وی از راه‌اندازی ۶ کارگروه متناسب با نیازهای روز خبر داد و یادآور شد: سیاست و اجتماع، خانواده و سبک زندگی، فرق و ادیان، اقتصاد، سبک زندگی اسلامی، هنر و ادب از جمله مسائل کلانی است که برای آن برنامه ریزی می شود.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به فعالیت‌های پژوهش محورانه این مرکز ابراز کرد: تولیدات این مرکز با عنوان «رسانه حقیقت» در جامعه منتشر می‌شود که برخی از کارها نیز در شبکه‌های مختلف سیما پخش شده یا در حال پخش می‌باشد.

وی با بیان اینکه اهمیت حوزه و روحانیت مورد نظر مسئولان صدا و سیما است، گفت: موشن گرافیک، انیمیشن و مستند در تولیدات طلاب حوزه علمیه خراسان مشاهده می شود که برخی از آنان در جشنواره‌های مختلف رتبه هایی نیز کسب کرده اند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha