پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لطفی

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مسئولان لباس رزم بر تن کرده و با پرهیز از کارهای تکرار و روزمرگی، وارد میدان جهاد اقتصادی شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، ظهر امروز در همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، با تشریح عملیات جنگ روانی دشمن علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز در مقطع حساس و سرنوشت ساز و در گذر از پیچ و تاب قرار داریم، چرا که انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است که بعد از قرن‌ ها در زمان زندگی ما شکل گرفت.

 وی نسبت به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم هشدار داد و افزود: 40 سالگی انقلاب اسلامی همزمان با تحمیل جنگ روانی و اقتصادی توسط نظام سلطه، نازساگاری‌ های اجتماعی مواجه شده تا امید و اعتماد به نفس مردم را هدف بگیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تمامی راهبردهای ۳۹ ساله گذشته دشمن ناکارآمد بود، تصریح کرد: دشمن امروز به سمت ایجاد جنگ روانی حرکت کرده اما ملت ایران، این جنگ را با روحیه‌ انقلابی و کم‌ ترین هزینه، پشت سر خواهند گذاشت.

وی افزود: مردم ایران با متانت، صبوری و حضور پر شورتر از قبل در صحنه جنگ اقتصادی حضور دارند، اما مسئولان هم باید لباس رزم بر تن کرده و با پرهیز از کارهای تکرار و روزمرگی، وارد میدان جهاد شوند.

 لطفی اظهار داشت: روز 13 آبان امسال با تلاش و حضور آگاهانه مردم در صحنه، روز مبارزه و ضد استکباری به یاد ماندنی خواهد بود و مردم مثل همیشه، با عزت و افتخار، باز هم برگ زرینی به تاریخ ایران اسلامی اضافه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha