شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روحانیت

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که روحانیت بصیرت و تفکر انقلابی را در جامعه تقویت کند، گفت: امروز کشور برای حرکت در مسیر اصلی خود نیازمند تفکر اصیل انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری، امشب در نشست ماهانه روحانیان مرکز استان، با تجلیل از انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریست های داعشی حاضر در سوریه، گفت: این اقدام سپاه موجی از خوشحالی را در قلوب مردم ما ایجاد کرد.

وی با بیان این که سپاه بار دیگر با این اقدام ارزنده خود عزت و اقتدار نظام اسلامی مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان به ویژه آمریکا کشاند، افزود: موشک های سپاه دقیقاً به جایی اثابت کرد که در چند کیلومتری آن آمریکایی ها حضور داشتند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که این اقدام نیروهای مسلح کشورمان هشدار جدی به آمریکا، اسرائیل و سعودی ها بود، خاطرنشان کرد: اینها باید حمایت مالی و تسلیحاتی خود از گروه های تروریستی منطقه را متوقف کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز کشورمان در یک شرایط خاصی در بعد اقتصادی قرار دارد، تصریح کرد: همه بخش های کشور برای برون رفت از این بحران فعلی باید متحد شوند تا شاهد بازگشت آرامش اقتصادی به کشور باشیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: کشورمان دارای منابع غنی است که می توان با برنامه ریزی و مدیریت صحیح مشکلات را پشت سر گذاشت.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که امروز رسالت روحانیت مشکل تر از گذشته است، افزود: امروز انقلاب اسلامی با یک جنگ تمام عیار از سوی مدعیان حقوق بشر و دموکراسی روبرو است که در چنین شرایطی دفاع از انقلاب و آرمان های آن یک ضرورت مهم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت به دلیل تریبون های عمومی که در اختیار دارد می تواند در دفاع از انقلاب نقش بسیار پررنگی ایفا کند، گفت: روحانیت باید در منبرهای تبلیغی خود دفاع از انقلاب و نظام اسلامی را جز اولویت های خود قرار دهد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این پیشرفت های انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بسیار گسترده و غیر قابل مقایسه با گذشته است، افزود: اما دشمن همه توان خود را به کار گرفته این دستاوردها را نادیده بگیرد.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که نقش روحانیت روحانیت در دفاع از دستاوردهای انقلاب بسیار محوری است، گفت: با توجه به حضور پررنگ روحانیت در جامعه می توانند نقش مؤثری در آگاهی دادن به جامعه پیرامون دروغ پردازی های دشمن ایفا کنند.

وی با بیان این که امروز اعتماد میان مردم و روحانیت قوی و مستحکم است، افزود: دروغ پردازی ها علیه روحانیت اثری بر این اعتماد و اطمینان دو جانبه نخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که روحانیت بصیرت و تفکر انقلابی را در جامعه تقویت کند، خاطرنشان کرد: امروز کشور برای حرکت در مسیر اصلی خود نیازمند تفکر اصیل انقلابی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha