سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار حسن حسن زاده - سپاه سمنان

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه همه با پیروی از رهبری و تأسی از سیدالشهدا (ع) برای ایفای نقش انقلابی خود می‌کوشیم، گفت: افتخار می‌کنیم طالب شهادت هستیم و در این مسیر، شهادت را افتخار و سعادتی بزرگ می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار حسن حسن‌زاده، پیش از ظهر امروز در اجتماع پایانی رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج که با حضور مسئولان و نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اجتماع باشکوه و سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با حضور 100 هزارنفری بسیجیان به مرکزیت پایتخت آغازشده و در استان‌ها هم در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به عزت و یکپارچگی نیروهای بسیجی استان سمنان که در قالب 40 گردان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: این حضور باشکوه پاسخ دندان‌شکن برای دشمنانی است که چشم دیدن این نیروهای سازمان‌یافته را ندارند.

وی با بیان اینکه همه با پیروی از رهبری و تأسی از سیدالشهدا(ع) برای ایفای نقش انقلابی خود می‌کوشیم، افزود: ما بسیجیان برای پیروی از نظام اسلامی و تلاش در جهت پیروزی همیشگی کشور اعلام آمادگی می‌کنیم و در عرصه خدمات‌رسانی تا سایر عرصه‌ها با صلابت، مقتدرانه و مستحکم پشتیبان ولایت‌فقیه هستیم و دشمن را همچون گذشته در اهداف شوم خود ناکام خواهیم گذاشت.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه دشمنان بدانند که امروز هزاران نیروی بسیجی جان‌برکف سازمان‌یافته در کشور آماده دفاع از کیان ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم طالب شهادت هستیم و در این مسیر، شهادت را افتخار و سعادتی بزرگ می‌دانیم.

وی افزود: 270 گروه جهادگر بسیج دانشجویی، بسیج محلات و ... در استان سمنان در آستانه سال تحصیلی جدید، به توزیع چهار هزار بسته لوازم‌التحریر در محلات اسلامی اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha