پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام نجمی پور - امام جمعه سرایان

حوزه/امام جمعه سرایان با بیان اینکه ما به رهبری حضرت آقا افتخار می کنیم که امروز با همان شور و قدرت رهبری امام خمینی جامعه را اداره می کنند و نظام را جلو می برند، گفت: حضور مردم به عنوان رکن بعدی انقلاب خیلی مهم است چراکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و باید مردم پای این انقلاب باشند.

حجت الاسلام احمد نجمی پور امام جمعه سرایان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: هر انقلابی برای موفقیت به سه رکن اساسی فرمانده، رزمنده و پذیرنده دارد که منحصر به انقلاب اسلامی نیست و در انقلاب اسلامی هر سه رکن حضور داشت.

وی افزود: امروز بعد از 40 سال از گذشت انقلاب، این 3 رکن در تثبیت انقلاب وجود دارد و خیلی مهم است.

امام جمعه سرایا با بیان اینکه ما به رهبری حضرت آقا افتخار می کنیم که امروز با همان شور و قدرت رهبری امام خمینی جامعه را اداره می کنند و نظام را جلو می برند، گفت: حضور مردم به عنوان رکن بعدی انقلاب خیلی مهم است چراکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی است و باید مردم پای این انقلاب باشند.

حجت الاسلام نجمی پور یادآور شد: حضور رزمنده ها و بسیجیان پای انقلاب نیز نکته سوم است که امروز می بینیم یک اجتماع چند هزار نفره از بسیجیان از خواهران و برادران داریم.

وی با اشاره به اینکه این اجتماع یک پیام دارد، عنوان کرد: پیام این رزمایش به دشمنان، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و اینکه ما با تمام وجودمان پای انقلاب هستیم و از انقلاب حمایت می کنیم.

مسیر حسینیان با مسیر یزیدیان متفاوت است

امام جمعه سرایان متذکر شد: استقلال کشور هزینه دارد، همانطور که امام حسین می توانست در خانه خود بنشیند و کاری به کار یزید نداشته باشد اما امام حسین فرمودند "هرگز کسی مثل من با کسی مثل یزید باهم جمع نمی شوند" و در راه اسلام از همه چیز خود گذشت.

حجت الاسلام نجمی پور اضافه کرد: مسیر حسینیان با مسیر یزیدیان متفاوت است، آنها مسیر سعادت می روند و اینها مسیر شقاوت می روند و پیام امروز انقلاب ما هم مسیر شهدا و امام و رهبری است.

وی تصریح کرد: ما برای همان مسیری که انقلاب کردیم دور هم جمع می شویم که مشت محکم حضرت آقا باشیم و بگوییم سرباز ولایت هستیم.

وی حضور امروز رهبری در ورزشگاه آزادی و در جمع بسیجیان را باعث اقتدار و دلگرمی بسیجیان دانست و بیان داشت: این حضور رهبری باعث خوشحالی همه کسانی می شود که امروز در صحنه آمدند که بدانیم پشت سر رهبری هستیم.

نخواهیم گذاشت خواب های دشمنان تعبیر شود

امام جمعه سرایان تاکید کرد: حضور امروز بسیجیان در سراسر کشور اقتدار نظام اسلامی را به دنبال دارد و پیامی برای دشمنان اسلام دارد که اگر دشمن نگاه چپ به این نظام و انقلاب داشته باشد با اجتماع میلیونی جوانان مواجه خواهد شد و نخواهیم گذاشت خواب های دشمنان تعبیر شود.

حجت الاسلام نجمی پور با اشاره به اینکه چند ماه قبل در امریکا طرحی را به نام هانسون تصویب کردند بیان داشت: جان بولتون مشاور امنیت ملی امریکا و هنری کسینجر در این خصوص اعلام کردند که باید کاری کنیم انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را درک نکند و برای اینکه جلوی اقتدار و امپراطوری ایران اسلامی را بگیرند همه تلاششان را می کنند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش استکبار جهانی این است که ایران جشن چهل سالگی خودش را نگیرد درحالی که نه تنها امسال جشن چهل سالگی را خواهیم گرفت بلکه سال های بعد هم با قوت و قدرت به این مسیر ادامه خواهیم داد.

همه مردم پشت ولایت و رهبری باشند

امام جمعه سرایان تاکید کرد: باید همه مردم پشت ولایت و رهبری باشند چراکه اگر ما پشت ولایت باشیم، رهبری می توانند دنیا را مدیریت کنند.

حجت الاسلام نجمی پور تصریح کرد: مردم وقتی همراهی نکنند غدیر تبدیل به ثقیفه می شود و سر امام حسین بالای نیزه می رود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب هزینه دارد، گاهی با جانمان گاهی آبرویمان و گاهی پولمان را در این راه باید صرف کنیم و برای استقلال جمهوری اسلامی باید هزینه آن را بپردازیم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha