پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ابوصمیر

حوزه/ مسئول عقیدتی سیاسی حشدالشعبی بصره، اربعین را معجزه الهی و زمینه ساز ظهور دانست.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  حجت الاسلام ابوصمیر عصر امروز در گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اربعین گفت: خدمت رسانی به مردم و زائران اربعین یک فرصت مهم و توفیق الهی است.

وی افزود: مردم عراق از مرز تا مشاهد شریفه خدمت گذار زائرین هستند؛ این امکان برای هیچ کشوری وجود ندارد که بتواند در یک زمان محدود برای 30 میلیون زائر خدمت رسانی کند؛ بیش از 30 میلیون زائر از اقصی نقاط جهان به عراق می آیند و در مراسم اربعین شرکت می کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی حشدالشعبی بصره اظهارکرد: این مساله یک مساله عادی و اتفاقی نیست بلکه یک مساله و حادثه الهی است که همه ملت ها در یک نقطه مجتمع شوند؛ اعجازی عظیم در این اتفاق است و این مسیر زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

وی گفت: امتداد و استمرار این مسیر مبارک می تواند به آزادی قدس شریف ختم شود؛ امیدواریم خادمان امام حسین(ع) روز به روز بیش از پیش باشند و امیدواریم که در این مسیر شاهد حضور بیشتر خادمان زینبی باشیم.

ابوصمیر تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری هایی که در آینده انجام می شود اتفاقات بسیار مثبتی با همکاری جامعه ایمانی مشعر و نهادهای فعال در این عرصه به هم افزایی های گسترده برسیم.

وی افزود: محبت امام حسین(ع) عامل انعقاد و پیوند همیشگی دو ملت ایران و عراق است و کسانی که می خواهند این رابطه را قطع کنند به نتیجه نمی رسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha