جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اربعین

حوزه/ مراسم گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اربعین ظهر امروز در اربعین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، گردهمایی بزرگ فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اربعین امروز جمعه 13 مهرماه با حضور فعالان مذهبی کشور در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم که روز گذشته با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، خسروپناه، هاشم الحیدری، ابوصمیر و شخصیت های فرهنگی و علمی از جمله دکتر عبدالملکی و رحیم آبفروش و دکتر عبودتیان آغاز شد، برنامه ای متنوع فرهنگی ویژه فعالان مردمی جبهه انقلاب اسلامی در اربعین اجرا شد.

پس از برگزاری مراسم روز اول که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد، پس از نماز مغرب و عشاء مراسم هیئت مذهبی فعالان مردمی جبهه انقلاب اسلامی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تائب و مداحی حاج مهدی رسولی در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این گردهمایی که از صبح امروز آغاز شد حجت الاسلام والمسلمین پناهیان به اهمیت جایگاه اربعین در هندسه معرفتی شیعه و وظیفه مندی تک تک شیعیان در این زمینه پراخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در سخنانی بر لزوم تبیین وجهه معرفتی و هویتی و ماموریتی در عرصه خدمت به زائران اربعین تاکید کرد.

در پایان این مراسم نیز میثم مطیعی از مداحان و فعالان عرصه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به ذکر بایسته های فعالیت های فرهنگی در عرصه هیئت داری و موکب داری در مسیر اربعین پرداخت.

گفتنی است: این مراسم با مداحی این مداح اهل بیت(ع) در فضای معنوی مسجد مقدس جمکران به پایان رسید و در پایان نیز بسته های فرهنگی اربعینی به حاضران در این مراسم اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha