شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم بزرگداشت شهدای عملیات تروریستی اهواز

حوزه/ مراسم بزرگداشت شهدای علمیات تروریستی اهواز از سوی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای آبادانی مقیم قم در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین بچاری در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات تروریستی اهواز که از سوی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای آبادانی مقیم قم در مسجد حضرت ولی عصر(عج) قم برگزار شد، وضعیت فعلی خوزستان را حساس و به بیان اهداف عملیات تروریستی داعش پرداخت.

وی با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش بوده که ناامنی را به درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران منتقل کند، ابراز داشت: در همین راستا گروه های تکفیری تلاش کردند تا با جذب برخی از فریب خوردگان، عملیات های تروریستی را در راستای ایجاد ناامنی در کشور سازماندهی کنند؛ اما آنها باید بدانند که این گونه اقدامات تروریستی باعث بیدارتر شدن ملت و همچنین فاش شدن چهره پلید تکفیری ها خواهد شد.

گفتنی است: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مکیان، پدر شهید مدافع حرم احمد مکیان، حجت الاسلام والمسلمین دهدشتی، تولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی، امام جمعه سابق بهارستان و تعدادی از علما، فضلا و اساتید حوزه در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha