شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 464312
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
خبر کوتاه

حوزه/ پذیرایی از ۱۷ هزار زائر در کربلا و نجف توسط موکب امام رضا (ع) بشرویه، برپایی موکب امام رضا(ع) قاین برای پنجمین سال و استقرار موکب نانوایی ستاد اربعین خوسف در کاظمین عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند،سال گذشته 17 هزار زائر در کربلا و نجف توسط موکب امام رضا(ع) بشرویه پذیرایی شدند.  

فرماندار بشرویه با اعلام این خبر گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده توسط خادمان این موکب امسال ضمن تعهد به ستاد اربعین استان،در سرزمین نجف و کربلا دو موکب برپا می شود که روزانه پذیرای بیش از پنج هزار زائر خواهد بود.

«زمان زاده» افزود: با توجه به جو گرانی ها و نوسانات بازار باز هم مردم خیر و ولایی بشرویه دین خود را چه در ایام محرم و چه اربعین ادا کردند که  ولایی بودن و عشق و علاقه مردم به ائمه علیهم السلام  را می رساند.

مسئول موکب امام رضا (ع) بشرویه هم گفت:امسال نیز به همت خادمان موکب های شهر نجف و کربلا به صورت ثابت مستقر می شوند تا پذیرای زائران اربعین حسینی باشند.

«جهان طلب» افزود:به همت خیران و معتمدان شهر بشرویه یک دستگاه ماشین آلات نانوایی خریداری شد که در کربلا نصب می شود.

موکب امام رضا(ع) قاین برای پنجمین سال برپا می شود

اعضای موکب امام رضا(ع) قاین برای پنجمین سال متوالی با استقرار 53 خادم از 26 مهر ماه به کربلا اعزام می شوند و به مدت هشت روز در عمود 823 اتوبان نجف به کربلا با اسکان و پذیرایی، به زائران حسینی خدمات ارائه می دهند.

مسئول موکب امام رضا (ع) قاینات با اعلام این خبر گفت: سال گذشته به حدود یک میلیون زائر اربعین حسینی(ع) در اتوبان نجف به کربلا خدمات پذیرایی، اسکان و ... ارائه شد.

به گفته «حقانی» امسال با وجود مشکلات اقتصادی، مردم از اهدای نذورات و هدایا دریغ نورزیده اند و استقبال چشمگیری دارند و این هدایا و نذورات با چهار دستگاه تریلی و کامیونت از قاین به کربلای معلی ارسال خواهد شد.

موکب نانوایی ستاد اربعین خوسف در کاظمین مستقر می شود

۴۰۰ میلیون ریال برای موکب نانوایی خوسف در کاظمین عراق نیاز است که باید از کمک های مردمی و خیّران تامین شود.

دبیر ستاد اربعین خوسف در جلسه ستاد اربعین شهرستان با اشاره به نیازمندی های موکب اربعین گفت: امسال برای سومین سال است که موکب جوادالائمه (ع) در ایام اربعین دایر می شود و در شهر کاظمین با پخت نان تازه به زائران خدمات رسانی می کند که امسال یک دستگاه نانوایی لواش با خمیرگیر خریداری شده است و بر اساس برنامه زمان بندی چند روز قبل از اربعین در محل مستقر می شود.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha