پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میرعمادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان گفت: حفظ وحدت و انسجام عمومی موجب امید آفرینی در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با کارکنان فرماندهی انتظامی استان در بیت امام جمعه با اشاره به اینکه امروز دشمن با همه توان با ایجاد جنگ روانی و افزایش تحریم ها سعی دارد نارضایتی عمومی را در جامعه بوجود آورد افزود:امروز در یک پیچ تاریخی هستیم و باید با بصیرت و هوشیاری مراقب توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به اهداف نظام باشیم .

وی با بیان اینکه ایجاد امید و حفظ وحدت و انسجام وظیفه همه ما برای مقابله با اهداف شوم دشمنان است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی باید برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد امید و نشاط در جامعه رسالت خود را با اقتدار انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه باید عوامل ایجاد یاس و ناامیدی شناسایی شوند، گفت: حفظ وحدت و انسجام موجب ایجاد امید در جامعه خواهد شد و بخشی از این حفظ انسجام بر عهده نیروهای نظامی و انتظامی است .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه برخی دائما بدبینی در اذهان و جامعه بوجود می آورند افزود:امروز همه وظیفه داریم امید را در جامعه فراهم کنیم و یاس و ناامیدی در جامعه را از بین ببریم .

وی در پایان از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و دستگیری مخلان اقتصادی قدردانی کرد و گفت:نیروی انتظامی مظهر اقتدار است و با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش خواهد کرد و با مخلان نظم نیز برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha